toch latere eisprong?

Op 5 juni ben ik bevallen van ons toen al overleden dochtertje Quincy. Op 18 juli had ik een echo, daarop was volgens de gyn een eitje te zien van 20mm. Ik dacht donderdag mijn ei te voelen. Vruchtbare slijm was toen ik over.



Vanaf twee weken verder, geen ongi maar ook test die omowit is. Maar… Hem volgens mij weer vruchtbaar slijm. Vingers langs baarmoedermond gehaald, en het bleef plakken zodat ik er draden van maken?? Daarvoor ovutest gedaan, best duidelijk streepje, maar nog lang niet positief. 2 weken geleden waren ze echt amper te zien…



vorige week heb ik van maandag tot en met zondag bruinverlies gehad, alleen op donderdag een veeg roze. Op maandag ook ongi kramp.



Kan mijn ei van twee werken geleden niet gesprongen zijn, en dat er nu alsnog een eisprong aankomt? Ik temperatuur niet :wink:



Alvast bedankt!

Goh, ik zou het niet weten… Ik ben helaas een leek op het gebied van ovu testen. Maar ik heb jullie topic de laatste tijd een beetje gevolgd en toen ik (gisteren?) las dat je ovu test ook een streep had, dacht ik daar ook gelijk aan.



Ik wil je in ieder geval even een hart onder de riem steken en zeggen dat ik heel hard duim voor je, dat je snel weer een mooi wondertje bij je mag dragen :pray:

Mijn ovutesten hebben bijna altijd een tweede streep en heel vaak is die vrij duidelijk. Volgens mij zegt een duidelijke tweede streep op een ovutest niet zoveel.

Vruchtbaar slijm kwam ik nooit uit, soms kon ik wel draden trekken, soms niet en nooit leek het daadwerkelijk met de eisprong te maken te hebben. Bij sommige vrouwen is dat heel duidelijk, maar niet bij iedereen even betrouwbaar.

Het is erg spannend bij jouw. Sterkte met geduldig afwachten

Van de week nog gelezen op internet dat je eisprong een soort van kan blijven hangen, door bv. stress o.i.d. Weet niet meer hoe het precies in elkaar zat… Even googlen onder ei blijft hangen of eisprong blijft hangen.