Toch gedaan...

Pfff… had gisteren zoveel last van mijn ei, heb ik nog nooit gehad! Ik had het warm, was erg moe en koppijn en voelde dat eitjelief op springen stond (weet dat ook d.m.v. ovu-testen)…

Eigenlijk was ik veel te gammel om gisteravond nog wat te klussen, maar vond het zonde om weer zo’n kans voorbij te laten gaan, hihi.

Hebben jullie dat ook wel eens; dat je denkt van “Moet toch van de gelegenheid gebruik maken?” :? Als ik dat over laat gaan, meen ik weer dat ik een maand langer moet wachten…

nee geen zin is geen zin …

voorheen wel jou gevoel hoor dat we deden want ja je moet van de gelegenheid gebruik maken …nu we zijn dan 5 jaar verder ( na 2 keer foute zw.sch) nu al weer 2.5 jaar na ma echt no way om dat weer te doen we sexen als we zin hebben zo niet dan pech … volgende ronde … maar je gevoel en je actie heeel herkenbaar

He lieverd :-

Je kan het altijd proberen, maar geen zin is ook geen zin hier.

Juist doordat we NIET verplicht het steeds moesten doen is het raak geweest en daardoor kwam Jelle !

Je kent me verhaal immers wel …

Maar ik hoop dat het gelukt is ! :-

:shifty: ik kréég gewoon al zin van het idee dat het voor het echie was…

Maar ik moet wél eerlijk zeggen dat het snel raak is geweest hier 3x (1e x mk) dus heb geen ervaring met máánden of jaren klussen :oops:

renzo’smam ( weet je echte naam eig niet :oops: staat die onder je text ? hmm :think: nu ja doetniks af ihihi)

Euhm gelukkig weet je erniks van af weken maanden jaren wachten blij toe voor je.

Ach en weet je wat feit is? Elke maand wachten is te veel iemand die 4 maand verder is zonder resultaat , heeft het gevoel van zwaar klote…

nu ik dit typ denk ik toch een banner maken, nadeel mag jeniet zoveel tekst hebben :roll:

Sas ben ik :mrgreen:

:-* :-* :-*

ow ja :oops: wistik wel nu je zegt :wall:

haha thnx :-*

SamSam, ik herken het gevoel ook zeker :frowning: Gelukkig is het ons toch redelijk snel gelukt zwanger te raken. Want leuk is het niet om te klussen terwijl je moe bent, geen zin hebt etc.

Ik weet ook eigenlijk niet door welke kluskeer ik nu zwanger ben geworden. De verplichte klusavond of de lekker zin klusavond :wink:

Maar overslaan, terwijl je zo graag zwanger wilt worden, klopte voor mij ook niet.

Wellicht dat ik ook eranders over zou denken als ik bv nu nog niet zwanger geweest zou zijn. Want ik vind ook wel dat het klussen leuk moet blijven en geen verplichting.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Ik ervaar sowieso meer zin in de dagen voor mijn ei en als ik geen zin meer had was mijn ei meestal al geweest.

Maar van het idee dat we er weer voor gaan kreeg ik vanzelf ook meer zin.

Als ik echt geen zin meer had deed ik niet en dan hoopte ik maar dat de dagen dat we het wel gedaan hadden voor mijn ei voldoende zouden zijn.

Maar ja ik ben 39 en dan worden de kansen dat je bevruchting ook doorzet een stuk kleiner dus ondertussen zit ik alweer in ronde vier. Nog een paar dagen en dan weten we weer meer.

Ik heb bovendien ook geen zin om het risico te lopen een maand over te slaan dus dat maakt me wel meer gemotiveerd. Maar echt geen zin is ook gewoon echt geen zin en blijkbaar kon ik het dan ook echt niet maken - die zin dan.

Tja, hmmmm… het is inderdaad een beetje dubbel allemaal… Het moet zeker niet geforceerd worden nee, maar vind het soms wel een beetje jammer om kansen te laten schieten, haha… :wink: Al is het gelukkig niet zo dat het dan echt tegen mijn zin in gaat, hoor! Het is inderdaad wat velen hier schrijven; als je op een gegeven moment een beetje “aan de gang” bent, krijg je meestal zelf ook wel zin :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Heb in elk geval al meer zin, als toen ik de pil nog gebruikte; toen was het echt ver bij mij te zoeken. Kent iemand dat?

Nu weer fase “Wachtbankje”. Zit nu rond evt. innesteldag, hihi. Spannend hoor, elke keer weer.

Enneh… Fem; net als de eerste keer; voel nu weer dingen niet, die ik anders wel voel (de erge buikpijn, paar dagen na mijn ei, wat ik de afgelopen paar maanden had… die is deze keer aan mijn neus voorbij gegaan!!! Raak of niet; ik vind het wel fijn, hoor!), dus wie weet…

Heb nu ook mijn rug vol pukkels zitten, dus ben weer geneigd om positief te denken… Help mij nuchter te blijven, dames :pray: :pray: :pray: