Hallo dames,
ik weet niet of ik hier nu juist zit, maar heb een heel raar probleem. Ik kan er niet echt aan uit.
het zit zo: ik ben pas beginen te tempen en ik gebreuk ook daarbij de ovilatie test van claer bleu, ik ben beginen te tempen op maandag 23 oktober bij het begin van mijn menstuatie, op 2 november heb ik de ovi test gedaan en ja hoor, mijn eisprong was in aantocht, nu vandaag 16 november heb ik veel slijm verlies en is ook rekbaar, dacht kan toch niet, toch maar een ovi test gedaan en nu blijkt dus dat ik weer vruchtbaar ben, dat kan toch niet 2x een eisprong in 1 ciclus?
Trouwens had vandaag mijn rode vrienden op bezoek moeten kijgen, maar heb nog geen bezoek gehad. ik heb altijd een ciclus van 24 dagen. vandaag dag 25.
nog wat info, wij willen nog graag een kindje, maar we proberen voor een jongen, we hebben al 3 meisjes en nu ben ik mijn ciclus aant leren kennen dat wij meer kans hebben op een jongen.
Kan iemand mij helpen???
Ik heb wel eens gelezen, dat een ovulatietest ook positief reageerd op een zwangerschap, dit zou ook het slijm kunnen verklaren. Oftewel, gooi er een zwangerschapstestje tegen aan zou ik zo denken.
Hey Dol gelukkig, wat leuk dat jullie er ook weer voor gaan!!!
Je kan volgens mij idd niet 2x per maand vruchtbaar zijn… het enige wat ik kan bedenken is dat je zwanger bent… sommige ovulatietesten worden ook positief bij een zwangerschap.
Ik had aan het eind van mijn cyclus ook weer veel rekbaar slijm net als bij de eisprong, alleen was het nu echt wit. Bij mij was het een symptoom van de zwangerschap.
Ik denk alleen dat wat je ook doet en hoeveel inzicht je in je cyclus ook hebt, je nooit kan mikken op een jongen (of meisje). Het is altijd even afwachten
Bij het topic ‘tempen’ zijn er meerderen die tempen en ovulatietesten gebruiken, misschien kun je je vraag daar ook even neerleggen.
@Dol Gelukkig wrote:
nog wat info, wij willen nog graag een kindje, maar we proberen voor een jongen, we hebben al 3 meisjes en nu ben ik mijn ciclus aant leren kennen dat wij meer kans hebben op een jongen.
Auw dat is bij mij een beetje tegen het zere been. Ik zou blij zijn met elk kind dat ik zou krijgen ongeacht of het een jongen of een meisje is en met mij denk ik vele anderen. Ik hoop dat je beseft dat je in een luxe positie zit en dat er hier heel veel dames net zo over denken als ik. Gelukkig is er nergens in de medische wetenschap ontdekt wat er voor zorg kan dragen of je kind een jongen of een meisje wordt, de enige wetenschap die er bestaat is at er procentueel meer meisjes dan jongens geboren worden.
Succes met zwanger worden.
@Karin25 wrote:
@Dol Gelukkig wrote:
Auw dat is bij mij een beetje tegen het zere been. Ik zou blij zijn met elk kind dat ik zou krijgen ongeacht of het een jongen of een meisje is en met mij denk ik vele anderen. Ik hoop dat je beseft dat je in een luxe positie zit en dat er hier heel veel dames net zo over denken als ik. Gelukkig is er nergens in de medische wetenschap ontdekt wat er voor zorg kan dragen of je kind een jongen of een meisje wordt, de enige wetenschap die er bestaat is at er procentueel meer meisjes dan jongens geboren worden.
Ik sluit me hier bij aan.
Ik snap wel wat je bedoelt met ‘voor een jongen gaan’ maar het komt inderdaad een beetje cru over voor degenen wiens zwangerschap langer dan anders op zich laat wachten of heeft gewacht. Natuurlijk realiseer je je dat het ook een meisje kan zijn waar je ook heel veel van zult houden of dat je misschien helemaal niet meer zwanger raakt.
Ik heb zelf het idee dat mijn jongens voor de vruchtbare datum zijn verwekt en mijn dochter erna, maar of dat nou werkelijk ermee te maken heeft?
hey wat gek, ik had hier beign van de avond gereageerd, maar de reactie is gewoon verdwenen :think:
Nou ja, wat ik dus wou zeggen is dat ik hoop dat je niet te veel vast blijft hangen op die jongens-wens. Hoe meer je daar op focust hoe pijnlijker de teleurstelling wordt als het een meisje is. Ik hoop dan ook dat je vooral een kind wilt, meer dan een jongen. Moeder natuur heeft het nou eenmaal zo geregeld dat wij er niks over te zeggen hebben wat voor geslacht onze kinders krijgen, zal ze wel een reden voor hebben
sorry, op je hoofdvraag heb ik geen antwoord, van tempen heb ik geen kaas gegeten…
Hey dames,
Sorry als het zo overkomt dat een meisje niet welkom is, dat is echt niet de bedoeling, een meisje is ook van harte welkom hoor, we hebben 3 prachtige dochters en een 4de zie ik ook helemaal zitten, het was niet de bedoeling om hier iemand pijn te doen, echt niet, nu voel ik me echt schuldig, ik weet ook wel dat het niet gemakkellijk is als het niet echt wil lukken of als het regelmatig mis gaat, mijn nicht heeft dat gehad, voor haar 1st heeft ze een miskraam gehad, tussen haar 1st en haar 2de heeft ze 3 miskramen gehad en tussen haar 2de en haar 3de heeft ze 6 miskramen gehad en een kindje verloren toen ze 19 weken zwanger was, nu moet ze elk moment bevallen van haar 3de. ik sta heel dicht bij mijn nicht en elke keer dat het mis ging heb ik even hard geweend als zij. Sorry dames, moet eens wat meer mijn verstand gebruiken voor ik wat neer schrijf.
Ik heb trouwens juist mijn rode vrienden op bezoek gekregen, maar dat wil niets zeggen bij mij, bij de 2de heb ik die 7 maanden gehad, dan ben je al zwanger en dan blijven die dingen nog niet uit. ik denk gewoon, allee ik weet het niet meer wat ik moet denken, ga gewoon nog wat afwachten, mijn temperatuur was wel iets lager dan anders, maar nog niet zo laag als de eerste dat dat ik ben beginen te tempen, dus gewoon nog wat afwachten, moest het zijn dat ik toch zwanger ben dan zal die wel weer omhoog gaan zeker en ander als ik dan ver genoeg ben zal ik het wel voelen.
Maar toch bedankt voor de reacties, laat zeker nog iets weten hoe het verder gaat.
Ik snap de reacties van de anderen, maar kan mij dan ook wel weer voorstellen dat je na 3 meiden best ook een jongen zou willen hebben. (en niet dat nog een meid niet welkom zou zijn)
Ik ben allang blij als ik weer zwanger ben, maar ook door mijn hoofd speelt weleens de dag voor de eisprong meer kans op een meisje (langzame zaadjes die langer overleven) en geklust vlak voor of tijdens de eisprong meer kans op jongens (snelle zaadjes die ook eerder begeven). Overigens wil dat natuurlijk niet zeggen dat je dan ook een meisje of juist jongen krijgt.
In eerste instantie zou ik ook denken aan een zwangerschap. Alleen met die :twisted: :twisted: nu, ben ik even terug aan het nadenken hoe mijn afscheiding is vlak voordat ik ongi ben :think: Alleen waarom geeft die test dan positief aan…
En in de vorige zwangerschappen was je ook nog steeds ongi? Misschien dan toch binnenkort maar een zwangerschapstest doen?
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
hey zonneschijn,
misschien heb je wel gelijk van die zwangerschapstest, maar ga nog even afwachten, het was ook nog niet echt de bedoeling om nu al zwanger te geraken, wij vrijen wanneer wij daar zin in hebben en niet wanneer het moet, nu moet het wel lukken dat mijn ventje enorm veel goesting had juist voor mijn eisprong, maar ja.
het is echt de bedoeling om mijn ciclus beter te leren kennen, in januari willen wij er echt mee starten, dus dacht 3 maanden tempen, dan ken ik die toch al een beetje. vondt het alleen een beetje raar. en nu nog hoor.
Hallo dames,
heb juist wat info ingewonnen inverband met dat ik 2x op 1ciclus positief testen met een ovi test en ook al heb ik nu mijn rode vrienden op bezoek, ze raden mij toch aan om een zwangerschapstest te doen, omdat het wel heel goed zou kunnen dat de ovi test positief uitwijst als je zwanger bent, de homonen lijken heel erg opelkaar hebben ze mij vertelt. hoop dat jullie daar ook iets aan hebben. dus straks het aan mijn ventje vertellen en morgen of in de loop van volgende week maar testen, laat altijd iets weten.
hey dames,
heb juist nog een ovi test gedaan en die was weer positief, er staat een duidelijk lachend gezichtje op, ik heb de digitale test, nu wordt het wel heel spannend hoor, als het zo is dan is het wel een mooi kerst geschenkje voor de grootouders. Laat altijd iets weten als ik een zwangerschapstest gedaan heb.
hoi Anneke,
het lijkt me toch heel apart als je nu niet zwanger bent :mrgreen:
Ik ben heel benieuwd naar de uitslag van de zw.test.
en tja het verhaal over langzame zaadjes (meisjes) en snelle zaadjes (jongetjes) ken ik ook, maar wat nou als je zowel voor als na de eisprong hebt geklust???
Hey babbel
ja dat zou het zijn, ben dit jaar in januari pas bevallen van een dochtertje, en hoe het zit als je voor en na je eisprong geklust heb, dat weet ik ook niet, maar moest het zo zijn dat ik zwanger ben en alles gaat goed, het maakt me niet uit, zowel een jongen als een meisje is welkom en dan gaan we daarna voor een 5de he, wij willen toch een groot gezin.
zeg babbel was jij geen februari mama???
jawel, daarom vond ik het ook zo leuk dat jullie er ook weer voor gaan :mrgreen:
Leuk hoor een groot gezin. Gezellig. Mijn hubbie wil ws na deze geen kids meer…