TNT

Nou zeg… koop ik een stempeltje via marktplaats, word netjes opgestuurd.

Krijg ik net een leeg envelopje met een kaartje erbij.

Daar staan de woorden: ’ wij hebben beschadigingen geconstateerd’ op.



:wall: doei, gewoon gestolen dus! Envelopje is open gescheurd.



Ik heb de verkoper gemaild met wat foto’s en met de vraag of hij voortaan gewoon alle kanten van een envelop wil dichttapen. Zodat het niet zo 1,2,3 gestolen kan worden.



Maar toch baal ik, was een leuk bmw stempeltje en die zijn niet overal te koop :frowning:

Vervelend dat je je stempeltje nu niet hebt maar dat scheuren kan ook per ongeluk door een sorteer machine zijn gebeurt hoor! Dus om nu meteen te denken dat het gestolen is :think:

Vervelend dat je je stempeltje nu niet hebt maar dat scheuren kan ook per ongeluk door een sorteer machine zijn gebeurt hoor! Dus om nu meteen te denken dat het gestolen is


Precies! Misschien is de TNT nu wel op zoek naar de bewuste envelop, wat natuurlijk niet makkelijk te achterhalen is??!!
Al gebeld naar TNT??

Heel erg vervelend,maar denk echt niet dat de mensen van TNT iets gaan stelen.Zie ze al voor me zeg alle enveloppen controleren of er niet wat leuks in zit :think: Gebeurt tegenwoordig allemaal met machines.Het zal wel niet goed verpakt zijn geweest.

Denk ik nu meteen zo slecht dan? :oops: Ik hoor namelijk meer dat er zo wat eruit word gehaald.



Kan idd ook door de sorteermachine zijn gebeurd.



Maar bellen zal wel geen zin hebben, er staan wel wat nummers bij.

Maar als je een klacht heb duurt het al weken voordat je uberhaupt wat hoort.

@corine296 wrote:

Vervelend dat je je stempeltje nu niet hebt maar dat scheuren kan ook per ongeluk door een sorteer machine zijn gebeurt hoor! Dus om nu meteen te denken dat het gestolen is




Precies! Misschien is de TNT nu wel op zoek naar de bewuste envelop, wat natuurlijk niet makkelijk te achterhalen is??!!

Al gebeld naar TNT??




De envelop zat er trouwens gewoon bij, dus die is niet zoek.

Wij kregen ook 2 geboortekaartjes van Nynke terug met een briefje erbij dat er wat mis was gegaan, en 2 vrienden van ons kregen een lege envelop met ook zo’n briefje. Gelukkig herkenden ze het handschrift, en kregen ze hun kaartje alsnog, ik denk dat zoiets bij jullie ook kan zijn gebeurd.

ik denk toch echt door de kerst drukte dat het een foutje is dat het gescheurd is.

hoe konden ze anders weten dat er precies in al die miljoenen brieven daar het bmw stempeltje inzat :think: :mrgreen:

ik zou gewoon eens na de sorteer afdeling bellen in jullie buurt misschien dat ze het hebben gevonden maar niet weten waar het hoorde.

Dan ga ik toch even proberen te bellen, wat slecht eigenlijk van mezelf dat ik meteen het ‘ergste’ denk :oops: :oops:

@esmie wrote:

Heel erg vervelend,maar denk echt niet dat de mensen van TNT iets gaan stelen.Zie ze al voor me zeg alle enveloppen controleren of er niet wat leuks in zit :think: Gebeurt tegenwoordig allemaal met machines.Het zal wel niet goed verpakt zijn geweest.




nee? mijn zus is goudsmid en goud bestelt ze online. het wordt dan

verzekerd verzonden. Dicht in een doos met behoorlijk wat tape & verzegeld.

Mooi dat t weg was uit de doos :?

Ze kreeg wel t geld terug want verzekerd

@Kroes wrote:

@esmie wrote:
Heel erg vervelend,maar denk echt niet dat de mensen van TNT iets gaan stelen.Zie ze al voor me zeg alle enveloppen controleren of er niet wat leuks in zit :think: Gebeurt tegenwoordig allemaal met machines.Het zal wel niet goed verpakt zijn geweest.




nee? mijn zus is goudsmid en goud bestelt ze online. het wordt dan

verzekerd verzonden. Dicht in een doos met behoorlijk wat tape & verzegeld.

Mooi dat t weg was uit de doos :?

Ze kreeg wel t geld terug want verzekerd




Dat geloof ik direct!

mijn vader had het ook, die jongen had gezegt dat hij mijn vader had gesproken, kan niet er was niet eens iemand thuis!

hier geregeld, pakjes ergens anders afgeven, maar geen kaartje in de bus!



en inderdaad post kapot :thumbdown: dan moet je het maar doen met een sorry kaartje, terwijl als er net wat te weinig gefrankeerd is je mag betalen :roll:

een piep :silenced: bedrijf is het

@Mutsie86 wrote:

Dan ga ik toch even proberen te bellen, wat slecht eigenlijk van mezelf dat ik meteen het ‘ergste’ denk :oops: :oops:




Het ergste vind ik dat je nu mensen gaat verdenken die er waarschijnlijk niets mee te maken hebben en dat vind ik best erg ja. :wink:

Maar zoals mijn voorgangers al zeggen, het is met deze tijd erg druk en er kan ALTIJD wel wat mis gaan met sorteren.



@Kroes: misschien heeft die goudleverancier (of een medewerker) wel een lege doos verzonden, weet jij veel…

Alles is mogelijk helaas.



@Esmie: Er word ook best nog wat met de hand gesorteerd hoor, niet alles is machinaal!

@esmie wrote:

Heel erg vervelend,maar denk echt niet dat de mensen van TNT iets gaan stelen.Zie ze al voor me zeg alle enveloppen controleren of er niet wat leuks in zit :think: Gebeurt tegenwoordig allemaal met machines.Het zal wel niet goed verpakt zijn geweest.




Mijn creditkaart is een aantal jaren geleden op het sorteercentrum eruit gelicht… en dus mooi door degene die 'm had gestolen misbruikt voor 2500 euro :? . Lijkt me dat dit alleen door iemand van TNT kan zijn gebeurd…