tnt weer !

zaterdag een briefje van tnt in de bus dat er een pakket is geleverd

nou is dat dus de telefoon van me man.

maar nu zit ik dus al vanaf 12 uur te wachten dattie komt

er staat tussen 12 en 18 (lekker ruim begrip maar ok)

maar nu voer ik dus net die barcode in op track and trace

niks gevonden zegtie onjuiste barcode

waaaaaaaaaa ik wordt hier even gek !!!





zit ik dan nu voor jan met de korte achternaam te wachten of klopt er bij tnt iets niet!

Als je een briefje hebt gehad van TNT zelf, dan houd dat in dat het pakket in principe bezorgd zou zijn, maar je was niet thuis dus vandaardat briefje, de code klopt nu niet meer, dus je zal echt moeten wachten tot 6 uur…

oh nou daar zijn ze dan lekker handig mee waarom zetten ze dat een verkeerde code erop en niet zodat je ken zien waar ze zijn.

het is nog geen 18 uur he :wink:

ahhhhhhhhhhhhh ik heb zon hekel aan wachten

me hele dagschema naar de filestijnen!

Hier ook barcode gehad die zegt dat die niet bestaat :think:

en? is het pakketje gekomen?

@Loessie wrote:

oh nou daar zijn ze dan lekker handig mee waarom zetten ze dat een verkeerde code erop en niet zodat je ken zien waar ze zijn.






De code werkt alleen maar als je pakketje onderweg is… :wink:

En niet meer als het al bij je aan de deur is geweest zal ik maar zeggen.

Neehoor, zo’n code blijft geldig. Dan staat er alleen bijv “eerste efleverpoging mislukt”, daarna bij de volgende dag “pakket in afleverroute” en “chauffeur onderweg” en als ie dan afgeleverd wordt staat er “pakket geleverd”…



Zoiets, maar dan het dikke deel dubbel:

Statusinformatie Datum Locatie



Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 02-07-2009 Zwolle , intern transport pakketten

Zending gesorteerd in sorteercentrum 03-07-2009 Zwolle , intern transport pakketten

Zending gesorteerd in sorteercentrum 04-07-2009 Amsterdam , intern transport pakketten

Zending zit in afleverroute 04-07-2009 Amsterdam , pakkettendistributie

Zending zit in afleverroute 04-07-2009 Amsterdam , pakkettendistributie

Voorgemeld en gescand op rit 04-07-2009 Amsterdam , pakkettendistributie

Chauffeur is onderweg 04-07-2009 Amsterdam , pakkettendistributie


Zending is uitgereikt 04-07-2009 Amsterdam , pakkettendistributie

ALs hij niet is uitgereikt en meegenomen door TNT staat dat er ook dat de chauffeur hem plaats bij de dichtbijzijnde distributie dan staat er ook dat er morgen weer een zending plaaats vind, code veranderd niet.



maar heb je hem gehad? ?

Maar je weet toch wel wanneer de tnt elke dag zo ongeveer bij jullie in de straat is?



Hier is het altijd tussen 14:30 en 15:00…

@Madre wrote:

Maar je weet toch wel wanneer de tnt elke dag zo ongeveer bij jullie in de straat is?



Hier is het altijd tussen 14:30 en 15:00…


Ik wist het ook, tot er vanmorgen ineens om half 9 voor de deur stond ipv 16.00/17.00

het pakketje kwam om kwart voor 6

pfff

vandaag weer briefje in de deur maar dat pakketje had ie gelukkig bij me buurvrouw afgeleverd!!!