TNT.. GRrrrrrrrr (Adres klopt niet volgens hun)

Ik heb via dit forum bij iemand een aardig pakket gekocht met wat kleding en speelgoed. Omdat hij bij elkaar aardig wat waarde heeft zou ze het verzekerd voor me versturen. Het is ook meer dan 10 kg dus kan niet via dhlforyou jammer genoeg.



Echter kreeg ze nu al 2x te horen dat het adres niet klopt :twisted:

Uhmm we wonen hier al meer als 10 jaar! :wall:



Iemand ervaring en wat we hier nou mee aanmoeten? :frowning:

Wat vervelend zeg :wall:



Kun je niet het adres van een vriendin of een familie lid gebruiken? Haal je het pakket daar op.

Maar ik heb al tig keer een pakket via hun laten versturen en dit is nog nooit voorgekomen.

Ik snap ook niet wat er volgens hun verkeerd aan is. :eh:



Enigste verschil is dat dit de eerste keer is dat er verzekerd via een particulier word verstuurd, maar dat moet toch niks uitmaken lijkt me. :think:

Heb je zelf al contact opgenomen met TNT?

Het vreemde is dat het nog wel eens kan liggen aan het postkantoor.



Ik had dit vroeger in amsterdam met een adres van een bekende. Als ik naar het ene postkantoor ging kreeg ik standaard te horen dat het adres niet bestond. Bij het andere kantoor ging het gewoon goed en had zij een dag later het pakje gewoon binnen! :shock:

pfffffff



Ik ben er helemaal klaar mee…



Ik ga inderdaad ook gewoon naar een ander postpunt…



Het lastige gewoon dat pakket is rond de 15-20 kilo…



Ik heb hem al op de fiets daar moeten brengen…

En nu moet ik weer op de fiets naar een ander postpunt 15 minuten daarvandaan…



Het past gelukkig net op mijn stuur maar ik ben er klaar mee :silenced:



Maar komt goed ik ga zo naar het andere filiaal en dan hoop ik dat ik het daar gewoon verzonden krijg :thumbup:

Ik hoop het ook, anders sjouw je je voor niks een breuk :shifty:

@Amaya wrote:

Ik hoop het ook, anders sjouw je je voor niks een breuk :shifty:




ik moet nog 15 kilo afvallen geeft niks :mrgreen:

het is gelukt hoor bij het andere filiaal deden ze dus totaal niet moeilijk en snapten niet waarom het bij dat andere filiaal zo gedaan werd :wall:

@Lientjuh wrote:

het is gelukt hoor bij het andere filiaal deden ze dus totaal niet moeilijk en snapten niet waarom het bij dat andere filiaal zo gedaan werd :wall:




Fijn dat het gelukt is, en dit is dus zo herkenbaar. Snap soms echt niks van TNT

aparte figuren daar bij de tnt soms onbegrijpelijk.



maar gelukkig heb je eindelijk wel het pakket kunnen versturen.

:dance: Fijn!



Wat een gedoe zeg bij TNT :twisted: Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan :silenced:



Maarre bedankt voor de extra moeite en hopelijk zorgt TNT wel dat ik het morgen heb :angel: 8) :mrgreen:

Nou lekker dan, woensdag waren ze aan de deur geweest toen ik net een half uurtje weg was. Normaal zijn ze er altijd tussen 10:00 en 14:00 en toen waren ze niet geweest dus dacht die komen niet meer…



Donderdag moest ik helaas de hele dag werken dus nou ja dan maar zelf op gaan halen.



Lag netjes een briefje in de bus dat ze weer geweest waren en dat het vanaf vrijdagmiddag 13:00 afgehaald kon worden bij een tnt punt hier vlakbij.



Vanmiddag mijn man daar naartoe met het briefje maar daar ligt niks.

De T&T code ingevoerd, maar dan krijg ik onderstaande :?



En natuurlijk zijn ze maandag pas bereikbaar :frowning:



Shipment(s) not found. Please check your barcode number and postcode or try again later.



Iemand bovenstaande weleens meegemaakt? En is het nog boven water gekomen? Ben nu wel heel blij dat het verzekerd is verzonden. :shifty:

dat meen je niet!!!



ongelovelijk :wall:

heb het ook eens gekeken



Zending(en) niet gevonden. Controleer uw barcode en postcode of probeer het later nog eens.





dit krijg ik inderdaad



terwijl normaal het wel een tijdje blijft staan zeg maar :shifty:

nouja zeg, wat een gedoe.

Verstuur altijd alles via TNT nog nooit problemen gehad. volgens mij heb ik altijd geluk gehad :silenced: