tnt ergenis

Pff al de 2e in de week dat we een excuus briefje bij de post hebben, 1 dat de post beschadigd is gelukkig het kaartje was nog heel. En nu dat de inhoud van de envelop verloren is gegaan . Iemand heeft dus heel lief ons een kaartje gestuurd maar ik weet dus niet van wie omdat we alleen nog de envelop hebben. Ik vind het zoo slecht van tnt 2x binnen een week.

:frowning:

ik moet afkloppen want hier is het de laatste tijd weer beter

maar misschien ligt het per gemeente anders

dat ik nog in almere woonde heb ik geregelt beschadigde post gehad en ook zijn er een helehoop geboorte kaartjes die we hadden verstuurd bij mensen of niet aan gekomen of kwamen pas na 2 wkn binnen ofzo

heb hier wel eens mijn beklach over gedaan maar excuus kon er niet van af

je hoort het helaas steeds vaker over tnt

:frowning:

tnt… sure we can :?

Echt ontzettend slecht!

En zeker met kaartjes rond geboorte etc ook gewoon ontzettend jammer.

Ik weet natuurlijk niet wat het percentage is op ááál die post die ze versturen, maar als het je 2 keer in een week overkomt, dan kan ik me voorstellen dat dat vervelend is.

Bij ons is het één keertje gebeurd, vond het ook echt heel stom.

Kregen we een lege envelop met een sticker erop geplakt ‘sorry, de post is beschadigd/kwijt…’.

vandaag bracht ik een pakketje weg (zo’n agentschap in de bruna) en daar stond zo’n “indoor” brievenbus,… daarboven hing een A4 met daarop de tekst “papierversnipperaar” :lol: ik lag helemaal in een deuk,… heb er een foto van gemaakt (staat op hub zijn mobiel)

naast die brievenbus stond dus een stapeltje papierversnipperaars te koop hihihi, maar de foto is zoooooooo leuk!

zegt de eigenaar van de bruna,… ja inmiddels weet je waarom die post van TNT nooit aan komt :wink:

Maar meid, frustrerend is het wel voor je! :hug:

wat zonde zeg! Balen hoor :frowning:

hahahahaha kaboutertje dat is idd humor

zie het beeldend voor me :lol: :mrgreen:

De helft van onze geboortekaartjes waren ook niet bij familieleden/vrienden aangekomen! Vond het heel erg :?

Sjemig zeg als ik dit zo lees dan is het buiten het wonder der geboorte een wonder als de kaartjes aankomen! Nog even en dan gaan ze daar ook een speciale envelop voor maken net als voor rouwkaartjes. :wall:

Ik klop even af onder mijn tafel; nog noooooit een briefje gehad dat er post kwijt of beschadigt is geraakt. Maar dat is dan ws ook een wonder? :angel:

@Rhiannon wrote:

Ik klop even af onder mijn tafel; nog noooooit een briefje gehad dat er post kwijt of beschadigt is geraakt. Maar dat is dan ws ook een wonder? :angel:

Of het was zo weg dat er niet eens meer een envelop was om je te sturen met een briefje erbij :o
  1. zie je ik ben geloof ik nogal rasoptimist. :lol: Glas halfvol envelop niet weg of stuk.

Ik ben inmiddels 3!! pakketten van TNT kwijt geraakt en nu weer een envelop met 3 spijkerbroekjes die ik naar een vriendin had gestuurd die nooit aangekomen is :evil:

Ik word er echt scheitziek van en het irritante is dat ‘belangrijke’ post nooit kwijt raakt, dus er zijn gewoon mensen die de boel ontvreemden :wall: :wall:

Ook kreeg ik van me opa een felicitatiekaartje maar ik kreeg ze geopend in me brievenbus… Ik gelijk opa gebeld en gevraagd of er soms geld in zat dat iemand het daarom open had gemaakt maar gelukkig was dat niet het geval! Heel triest dat ze andermanse post openmaken/kwijt raken :hand:

Ik baalde er zooo van dat niet iedereen geboortekaartjes van ons hebben gehad… Had wel extra exemplaren hier liggen maargoed… kost je wel weer extra werk om adressen te achterhalen wie het niet gehad hebben!

hier waren dus de rouwkaarten van mijn mams ook zoek,

denk een stuk of 6 die niet en nooit zijn aangekomen,

erg triest…

@Gab wrote:

hier waren dus de rouwkaarten van mijn mams ook zoek,

denk een stuk of 6 die niet en nooit zijn aangekomen,

erg triest…

Laatst is er een uitvaart uitgesteld omdat TNT de rouwkaarten niet had bezorgd,… was een aantal keer in het nieuws,… echt diep en diep triest.

Vandaag kwam er een TNT dame de post bezorgen,… slenterde door de straat en een peuk in haar mond,… op onze oprit gooide ze de peuk weg,… brandend. Toen ben ik opgestaan en heb er iets van gezegd,… het leek haar niet echt te deren. Keek me verwaand aan en trapte de peuk richting de stoeprand :roll: grrrrrrrrr wat was ik KWAAAAD

jong ding,… weekend,… ach, klagen heeft toch ook geen zin,…

(en ik kreeg verdorie ook nog eens alleen maar reclame :? )

Ik heb het met theatertickets dus al een paar keer gehad dat de envelop open is gemaakt en weer dichtgeplakt… het waren steeds voorstellingen voor kinderen en ik had sterk het idee dat dat de enige reden was dat ik ze uberhaupt nog ontving :?