TNT brengt je pakjes binnen...!

Toen ik vanmiddag naar huis liep kon ik mijn sleutels al niet vinden…

Stress want mijn man zou laat thuis komen.



Eenmaal thuis steken de sleutels nog gewoon in de voordeur :wall:



Ik trek de deur open, kom in de gang en struikel bijna over een doos.

Die doos stond er nog niet toen ik weg ging en er is niemand anders thuis geweest, dus de tnt-bezorger heeft blijkbaar de deur open gemaakt en het pakje binnen gezet.



Nu woont die man in onze straat en hij komt heel vaak wat brengen, dus ik ben niet zo verrast, maar toch…

Ben allang blij dat hij de sleutel niet netjes door de brievenbus heeft gegooid, anders kon ik er niet eens in.



(en het was een puinzooi in die gang! Voor manlief wegging had hij alle rommel uit de auto gemikt, stoeltjes, maxicosi, snoeppapiertjes, tassen etc. Die bezorger zal ook wel hebben gedacht… )

Is toch niet normaal dat ze gewoon naar binnen gaan :shock:

Stel dat jij in de douche was en snel even naakt even iets ging pakken :shock:

@prinsjeJason wrote:

Is toch niet normaal dat ze gewoon naar binnen gaan :shock:

Stel dat jij in de douche was en snel even naakt even iets ging pakken :shock:


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Dán had die bezorger vast gedacht dat het een uitnodiging was voor iets anders 8)

@renzosmam wrote:

@prinsjeJason wrote:
Is toch niet normaal dat ze gewoon naar binnen gaan :shock:

Stel dat jij in de douche was en snel even naakt even iets ging pakken :shock:


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Dán had die bezorger vast gedacht dat het een uitnodiging was voor iets anders 8)




Ik heb altijd het idee dat onze bezorger nooit zoveel denkt :oops:

Hij brengt pakjes en meer niet. Niet lullig bedoeld tov bezorgers, maar deze denkt niet zoveel.

Hij heeft een keer huilend aan onze deur gestaan toen hij op zijn donder had gekregen vanwege een niet bezorgd pakje. Daar kon hij niks aan doen. “Heb ik dan iets verkeerds gedaan, ik doe altijd zo mijn best”



Dus het is wel een bijzondere bezorger eigenlijk he…

Deze denkt best goed. Hij denkt er in iedergeval om, om de sleutels niet netjes in de brievenbus te gooien :slight_smile:

:lol:

Hier een leuke bezorger :mrgreen:

Die mij soms iets teveel denkt :wink: ik zíe hem af en toe denken :roll: dus ik doe altijd open mét 1 van de kinderen 8) ziet hij gelijk hoe bezet ik ben :angel:

Lydia is dat DE bezorger? :o :shock: :shock: :shock:



Die man is toch echt wel vreemd hoor :silenced:

Wel vreemd. Hier kwam de postbezorger achterom, dumpte de pakketjes op de plaats en ging er dan weer als een haas vandoor :?



Weken later sta ik in de straat even stil om Kimberly dr sokje goerd aan te doen, komtie op me af: “hier is uw pakje.”

Dus ik van: hoezo mijn pakje?

Hij:" u woont toch hier, dus hier is uw pakje"

ik: nee ik woon hier niet, ik doe alleen mn dochter dr sokje goed

hij weer: “ja maar als u hier woont, dan geef ik het pakje aan u”

ik: maar ik WOON hier niet!!

hij: “ow jammer, want anders had ik het pakje aan u gegeven als u het aan wilde pakken. Een fijne dag verder!”



ZUCHT.

TNT mag ook wel eens bij Jildau langs…

die wacht al weken op een modem en kan niet internetten :?



maar wat een rare situatie, dat ie het zomaar binnen heeft gezet… :shock:

@Maxim wrote:

Lydia is dat DE bezorger? :o :shock: :shock: :shock:



Die man is toch echt wel vreemd hoor :silenced:




yep…

Ik heb een leuke pakjesbezorger…Gewoon een man die zijn werk doet en dat glimlachend doet.



Ik denk dat mijn pakjesbezorger de sleutel wel door de brievenbus had gedaan…



Ik weet niet wat ik van het verhaal van Lydia moet denken eigenlijk…

Na haar beschrijving van de man vind ik het wel lief…

Mijn eerste reactie zou zijn dat ik het niet zo netjes vind dat de post zomaar in huis wordt gebracht. Maar na je uitleg betreffende de postbezorger vind ik hem ook wel lief. Hij bedoelt het gewoon goed natuurlijk.



Hier hebben ze ook wel eens post in huis gelegd of in het schuurtje in onze (heel prive) achtertuin.

Ik vind dat persoonlijk privacyschennis. De bezorger heeft hier niks te zoeken. Als hij met zijn post niet bij de voordeur terecht kan, dan moet hij maar een briefje in de deur doen en het pakje weer meenemen.

Wij hebben ook een hele leuke bezorger.

Maar ik krijg weekelijks veel pakketjes, voor mij en Sas :mrgreen:

Als wij er niet zijn, komt hij vaak later nog terug, hij ziet aan onze auto of we thuis zijn :angel:



Ik heb hem laatst verteld dat hij het ook bij de buurvrouw mag afgeven :wink:

Wij hebben leuke bezorgers, die ook allemaal even een praatje maken (en zwaaien als we ze langs zien rijden). Voor ons bedrijf wordt regelmatig iets bezorgd, dus we zien ze vaak (allemaal zakelijk hoor, ik koop noooooit iets online :liar: :mrgreen: ) Zij rijden ook wel eens na hun dienst nog even bij ons langs als wij eerder niet thuis waren. :thumbup: Ik zie deze actie van de bezorger van Lydia dus als een dienst (maar ik ken de beste man niet, dus… :roll: )