Tjonge jong, wat dom

Ik ben op mijn werk en wil een boterham uit mijn broodtrommel pakken. Heb ik Tigo zijn broodtrommel mee :shock: . Dat is al vervelend want daar zit maar 1 boterham in en een wickey, maar wat ik nog veel erger vind is dat tigo mijn broodtrommel mee naar school heeft voor de overblijf. Daar zit dus geen drinken in en 4 boterhammen. Dat arme kind snapt er niks van als hij straks tussen de middag zijn trommel opent en die stapel brood ziet en geen drinken heeft. Tigo is echt zo’n kind dat daar helemaal overstuur en onzeker van kan raken

Is het heel stom om nu even naar school te bellen zodat ze hem iig alvast kunnen voorbereiden ???:-S

Of moet ik het maar laten zo???

Ik zou gewooon bellen… stelt je zelf gerust en je zoontje ook



misschien kunnen ze dan evt drinken voor m regelen

ja hoor, ik zou precies doen wat nijntje al schreef !



liefs

Gerda

Inderdaad gewoon bellen.

Ik zou gewoon even bellen.

Heeft de school niet een overblijf telefoonnummer?

Bij ons op school wel. Dan wordt het gewoon even doorgegeven aan de overblijfmoeder (zo gaat dat bij ons op school, en krijgt hij gewoon een beker limonade).

ik zou bellen.



en hoe ga jij het straks aanpakken in je lunchpauze??

1 broodje en een pakje drinken of regel je wat extra’s.

:wink:

nathalie

Ik heb inderdaad maar even naar school gebeld, en de juf moest er wel om lachen. Ze zou het vertellen aan tigo, en hij mag nu tussen de middag een pakje schoolmelk :slight_smile:

Ik weet niet wat ik heb hoor. Gisteren wilde ik mijn haar in de verf zetten. Moet je eerst die verf preperaren door spulletje 1 in spulletje 2 te gieten… Gooi ik met mijn domme kop de shampoo door de ontwikkelvloeistof :?. Kon de verf uiteraard niet meer gebruiken…

Ben er niet helemaal bij geloof ik :smiley:

@Meissie:

Gelukkig is er een jarige vandaag dus dat is zowiezo een gebakje :slight_smile:

En haal hier in de kantine ook nog maar een broodje…

Maar die wickey die hoef ik niet, ik snap niet dat tigo die bocht lust :smiley:

hihi, beetje zo’n week waarvan je denkt: laat deze maar snel voorbij gaan! :wink:



Ik had ook de school gebeld (eerste wat mij te binnen schoot toen ik de eerste zinnen las) Vooral als je kind er van door de war kan raken.



Prima oplossing gevonden! :thumbup:

Heel goed dat je even gebeld hebt hoor. Sommige kinderen raken daardoor gewoon erg van slag. Mijn zoon zou ook in alle staten zijn :wink:



En ja bij ons op school is de regel dat ze eerst alles op moeten eten en dan pas mogen spelen. Nou 4 boterhammen voor zo’n klein mannetje zou toch wel heftig zijn he!



:-* Gismo

goed dat je de school hebt gebeld!



Ennuh, moest stiekum weleen beetje erom lachen :mrgreen:

Super dat je even gebeld hebt! Doe zelf ook overblijf voor school en die kids kunnen inderdaad overstuur raken. En overblijfmama’s zijn natuurlijk nooit een vervanging voor de echte :wink:

Maar het scheelt enorm als we het van tevoren weten dan kan er drinken worden klaargezet en weten we iig ook dat er geen 4 boterhammen op hoeven. Hopelijk gaat het overblijven goed en scheelt voor jezelf dat er een jarige is en een kantine…pffjew wat zou je zonder zo’n kantine moeten dan zeg :o