Ik heb wat enige informatie opgevraagd voor de NSO.
Jeroen wordt in oktober 4 jaar, dus alvast informeren 8)
Blijkt de kosten zo’n 457,- euries te zijn per maand! Is dit een normale prijs?
Krijg je nu ook wat terug van de belasting?
En…er is een wachtlijst! Wat nu?
Liefs,
Moon
Wachtlijsten is een bekend probleem, 9 maanden vooraf inschrijven is ook al rijkelijk laat.
Teruggave is afhankelijk van je inkomen, maar is toch behoorlijk hoor! Wij krijgen 2/3 bijna terug.
Wat het kost is afhankelijk van hoeveel dagen je afneemt…
Mijn rekening is 274,80euro voor 2x per nso Daarin zit ook eventuele vakantieopvang voor 2 dagen per week verwerkt, daar hoef ik dus niett extra voor te betalen.
Van de belastingdienst krijg ik 213euro per maand terug. Dus is mijn bijdrage maar 61,80euro. Dat valt dus reuze mee.
Wachtlijst is doodnormaal tegenwoordig. Het is hopen dat je op tijd een plekje hebt, en anders zal je tot die tijd een tussenoplossing moeten verzinnen
Misschien is het mogelijk om van dagen te switchen? De woensdag en vrijdag zijn over het algemeen de dagen met de kortste wachtlijst
Succes!
overal; is geloof ik wel een wachtlijkst :?
volgens mij wel een normaal bedrag wij betalen ook best veel, voor 2 dagen maar krijgen ook best wel weer wat terug (gelukkig :mrgreen: )
Voor hoeveel dagen is het?? Ik schat 3 dagen per week, klopt dat??
Wat je gefactureerd krijgt van de opvang is bruto, dus hiervan krijg je nog terug via de belastingdienst.
Je kan het berekenen op http://www.toeslagen.nl
Overigens denk ik gezien het bedrag (bij ons wel) dat er ook vakantie- en studiedagenopvang bij zit. Dus dat is dan wel hele dagen opvang.
Wij wonen in een vinexwijk en Quirijn staat ook nog steeds op de wachtlijst. Er moet een nieuwe locatie opengaan voordat hij geplaatst kan worden en staat al voordat hij 2,5 jaar was ingeschreven.
Succes ermee.
Hier staat Tycho al vanaf zijn 2de op de wachtlijst. Dit ging wel uit van de creche, die is van de zelfde organisatie. Kinderen die op de creche zitten krijgen namelijk voorrang op kids die van ´buiten´ komen.
Hier moet ik straks E 273,28 betalen voor 2 dagen, incl. vakanties. Zonder vakanties komt het op E 164,83.
Bij ons wordt er geen onderscheid gemaakt of je van de creche of van buitenaf komt. Ik vind het overigens belachelijk!!
Het zit ook allemaal in hetzelfde gebouw.