tja hoe hebben jullie het aangepakt?

Colle…hoe is het vanmorgen gegaan??

het ging heel goed met Dave :inlove:

lekker gespeeld… alleen praat hij bijna niet…ach dat wisten we al… als hij straks gewend is gaat ze ‘klagen’ dat hij niet stopt met praten :mrgreen:

toen het tijd was waren ze lekker buiten aan het spelen…

het viel helemaal niet op dat hij de nieuwe was :thumbup: hij deed lekker mee… liep netjes mee naar binnen in de rij… echt geweldig om te zien.

toen ze naar de mama’s mochten liep hij alleen over een stukje niet gestrooid en gleed pardoes op zijn billen :cry: de arme ziel huilen van de schrik en de pijn…

maar gelukkig vond hij school er niet minder om. hij vond het leuk en is alweer af het tellen tot dinsdag… want dan mag hij weer :inlove:

( bij een andere juf… ben benieuwd :slight_smile: )

hier wel alle 4jarigen alle middagen vrij ( bij deze school dan he)

El73 je mannetje in tranen omdat hij je gemist had :cry: :inlove: hopelijk gaat het de volgende keer beter :hug:

Fijn dat het goed is gegaan Colle…heerlijk dan he!

Hele stap weer in de grote wereld voor van die kleine mensjes…

Dinsdag gaan we eens bekijken hoe het met Tim gaat…spannend…dat zeker!!

ook vandaag ging het brengen goed :dance:

El73, hoe ging het met Tim???

Spannend allemaal he?

Saar gaat morgen voor het eerst wennen!!!

Heb er nog iets over geschreven in Basisschool Algemeen topic…

@colle wrote:

ook vandaag ging het brengen goed :dance:

El73, hoe ging het met Tim???

We hebben Tim vanmorgen huilend en schreeuwend achter moeten laten. Begon vanmorgen al met"ik wil niet naar de basisschool".

Je juf zei op den duur…geef em maar aan mij en neem maar afscheid want hij blijft toch door gaan. Ze zou bellen als ie rustig was en ze belde ook netjes na een kwartiertje. Hij was toen rustig en wilde het liefst bij de juf blijven.

Uiteindelijk allemaal wel goed gegaan. Het leukste vond hij naar het hoofdgebouw te gaan om te gaan gymen. Hij had niet echt meegedaan, maar vond het allemaal wel leuk!

Hij kwam gelukkig met een lach het gebouw uit.

Vrijdag gaan we een weekje Landal, dus vlgde week gaat ie niet. Das wel jammer, dus afwachten hoe het de volgende keer weer gaat.

Zijn toch allemaal maar spannende tijden…

oef das wwel zwaar voor je geweest dan zeg…

ik krijg die van mij bijna niet meer mee naar kdv… die is voor kleine kinderen. hij gaat naar school HAHAHAHA

maar goed hij moet er volgende week nog heen donderdags voor het laatst dus dat scheelt…

hier nog 2x wennen… di en vrij ( op zijn echte verjaardag) en dan 1 feb voor het eggie :mrgreen:

hij kan niet wachten…

ben wel blij dat het zo goed gaat … hij is absoluut niet van veranderingen dus dit valt me 1000% mee…

maar ja wie weet na een weekje school dat het als een blaad omslaat… want ja ELKE dag naar school is wel anders dan een paar keer he… :shifty:

Bren1970 hoe is het met Saar gegaan???