titel van een film .. JAAH GEVONDEN TNX MUTTI

… de titel zegt het al ik zoek een titel van een film … ik heb hem o zo vaak gezien en nu weet ik de tetel niet meer …



het is een film die gaat over een eiland … dat eiland is in zijn geheel eingelijk een vulkaan … ik dacht al aan volcano maar dat is hem niet … en een film met de titel eruption is het ook niet …

Mijn vader die wist het ook niet meer … het is een prachtige natuurfilm …



Maar nu zoek ik natuurlijk de titel … ik ben al een uur aan het zoeken en ik kan niets vinden …



Mischien jullie ?!?!?!

zelfs bij de videotheek wisten ze het 1 2 3 niet … maar er is wel een film over dat wist ze zeker maar ook zei wist de titel niet :shifty:





heeeelp… ik ben jullie zeer dankbaar als jullie de titel wel achterhalen :pray:

krakatau?

OEH jij bent goed joseetje volgens mij is dat hem :dance: maar zeker weten doe ik het nog niet … het is idd wel een documentaire achtige film

nog noooooit van gehoord… :mrgreen:

dacht ook vulcano namelijk :oops:

volgens mij is het hem niet joseetje … :shifty: ik ben even verder gaan zoeken en de dingen die ik er van lees en zie komen niet helemaal overeen… ik ga nu even ergens een trailer zoeken dan weet ik het zeker …



daarnaast is de release datum;

Release Datum

11-11-2007



en het is echt al een iets oudere film :think:



meer titels zijn welkom :pray:

Dante’s Peak?

oja dante peak gaat inderdaad ook over een vulkaan, maar is meer een drama toch?





hoe oud is de film?

is het echt een docu of ook wel een film met acteurs?

Forces of Nature ?

het is een ducumentaire icm film …



duurt ook best lang …



meeeen ik weet dus niet hoe oud de film is … :think:



ik heb al zitten kijken en ik zoek ook steeds verder maar het gaat me frustreren … ik moet gewoon die titel weten :wall:

When Time Ran Out is ook een film over een vulkaan

maar kan er verder weinig over vinden

“alles over vulkanen”, “supervolcano” ?



Toch denk ik gelijk aan Krakatau. Dit is nl. een eiland die vrijwel alleen uit vulkaan bestaat.



Op een hete zomerdag van augustus in het jaar 1883 werd de hele wereld opgeschud door een daverende knal, tot op heden nog altijd de grootste explosie uit de menselijke geschiedenis, met een kracht 400 maal sterker dan de atoombom op Hiroshima in 1945. Die ochtend in 1883 ontwaakte ook de vulkaan Krakatau uit zijn sluimer. De enorme knal die ermee gepaard ging deed het gehele eiland, gelegen in de Straits Of Sunda, ongeveer halverwege Java en Sumatra, in de zee verdwijnen. De 40.000 inwoners van het eiland verdronken als ratten.



Ring of Fire misschien?

MUTTY JE BENT EEN SCHAT … :-* :-* :-*





dat is hem :dance: :dance: :dance: :dance:





SUPERVOLCANO … over de yellowstone !! :thumbup: :thumbup:





:clap: :clap: :clap: :clap:

iedereen bedankt meiden !!! :-*

Graag gedaan!



Veel kijkplezier!

gheheheh dankjewel … hij is besteld :dance:

Ahhhhhhhhhhhhh die :shock:



Jawel die ken ik wel volgens mij heb ik die weleens op discovery of national geographic gezien. Mooi en ook wel beangstigend trouwens.

ja ik vind dat dus een hele mooie maar vooral een indrukwekkende film … en zou hou ik wel van meer van dat soort natuurfilms…