Ik ben aan het kijken naar de titanium breeze of snooze. Is dat wat als je 1,80 bent (korte stukjes). Kan hij in een gewone fietsdrager?
Is hij stabiel met maxi cosi en boodschappen? Of alleen kind en boodschappen? Heb begrepen wel stabiel met maxi cosi en niet in gewone drager, maar misschien heeft iemand ander ervaringen?
Ik heb nu een gewone prenatal buggy en die is ook niet al te hoog, maar voldoet voor stukjes in dorp of vakantie prima, alleen hij begint op te raken.
Eigenlijk wil ik een nieuwe buggy die op de gewone fietsdrager kan, makkelijk inklapbaar, ligstanden, met maxi cosi, stabiel en niet te laag en niet te duur en dat ie nog een jaartje of 3 meegaat, maar ik denk dat ik dan erg hoge eisen stel… Maar goed, nu dus info over de breeze gezocht.
ik ben zelf 1.73 en heb de breeze gehad…
Maar vind hem te laag, daarom heb ik hem ook weggedaan…
Wij hebben nu de chicco liteway :thumbup:
Ik ben 1,69 en ik vond hem ook te laag.
Ik heb hem ook weg gedaan. Boodschappen kunnen erg moeilijk in het mandje eronder en als je tassen er aan gaat hangen zakt hij nog meer of kiepert om.
Ik zou voor een gewone buggy gaan.
Even alleen naar lengte gekeken…ik heb nu een prenatal buggy, die is ook wat te laag, maar omdat t maar korte stukjes zijn vind ik dat niet zo erg. Is deze dan zoveel lager?
@wieniex wrote:
Even alleen naar lengte gekeken…ik heb nu een prenatal buggy, die is ook wat te laag, maar omdat t maar korte stukjes zijn vind ik dat niet zo erg. Is deze dan zoveel lager?
Vergeleken bij andere buggy,s vind ik de breeze erg laag :thumbdown:
wij hebben de breeze titanium ,tot nu toe heel tevreden. Lange wandelingen maken we er niet mee maar voor op de fiets super
De titanium is lager dan de andere buggy’s. Ik heb hem ook gehad en vond hem te laag.
Ik heb ook een topmark maar daar stamp ik steeds tegen de wielen. Sinds een half jaar, zijn we in het bezit van een Nuna, deze is laag maar het gaat goed. Ik ben ook 1,80 m. Ik stamp niet tegen de wielen aan en hij stuurt ontzettend soepel. Hij kan op de fiets, alleen het boodschappenmandje is erg klein. Dit heb ik opgelost door een boodschappen netje aan de buggy te maken en ik heb een haak gekocht waar ik tassen aan kan hangen.
Mijn schoonzus heeft een I’coo pluto, die is ook fantastisch maar volgens mij nog duurder dan de Nuna.
We zijn toch voor een maclaren gegaan…de titanium liep idd veel te laag en niet lekker daardoor!
Bedankt voor de adviezen!