tis zover...*update*

Dag lieve meiden,

Het is voor mij zover…Morgen wordt Noah 6 maanden en dan ga ik er echt mee stoppen…Sinds ik gestopt was met de middagbv is het in een razend tempo teruggelopen…ik had de afgelopen paar dagen nog maar net genoeg voor 1 voeding :shock: ik schrok hier erg van…maar ik merk ook aan Noah dat het goed is zo…hij wist dat 's morgens en 's avonds als we dan op bed lagen hij nog een voeding kreeg…de laatste paar dagen ‘zoekt’ hij niet meer en ik heb dan ook het gevoel dat het dan goed is. Het is een mooie tijd geweest die ik zeker weten niet had willen missen! Ook ben ik trots op ons dat we het zo hebben gedaan! Tot slot wilde ik jullie bedanken voor de ondersteuning en tips in tijden dat het wat moeilijker was :thumbup: Mochten we ooit nog voor een 2de beeb gaan, ga ik zeker weer voor de bv!

Liefs Nessie 8)

Wauw, dan heb je toch mooi dat eerste half jaar vol gemaakt!! Heel goed gedaan :clap: :clap:

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Mooi hoor 6 maanden!!!

:thumbup:

meid je hebt 6 maanden het beste gegeven wat je kunt !!

:clap: :clap: !! SUPER !! :clap: :clap:

Prachtig hoor 6 maanden.

Gefeliciteerd met de 6 maanden!!! :dance: :dance: :dance: :dance: Goed gedaan hoor! :thumbup: :-*

Nessie, geweldig dat je de 6 mnd volgemaakt hebt.

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Liefs Pinot

Een mooi :clap: voor jou :thumbup: ! Geweldig! Ennuh, zelfs al loopt die voeding nu snel terug, toch oppassen voor een borstontsteking. Die kan ineens om te hoek komen kijken bij afbouwen.

Hee, hoe gaat het nu met je? Ik hoop dat het helemaal stoppen soepeltjes verloopt? Je hebt gedurende die zes maanden een geweldige basis gelegd voor je zoontje, hartstikke goed joh!

Thanks dames! en jassie, ik zal zeker goed opletten…weet helaas al hoe het voelt…dus voel ik eigenlijk regelmatig even…

ik heb van de laatste keer bv nog een foto gemaakt en een klein stukje gefilmd. moest het zelf doen, want hub had late dienst…was wel moeilijk, maar hij zou nog even kijken of er een foto goed genoeg was. ik zal hem dan nog wel plaatsen…

nogmaals bedankt!

:angel:

Nou knap hoor 6 maanden gegeven. daar mag je trots op zijn. En niemand neemd dat van je af. :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Tja, zoals je kunt lezen…ik ben toch niet gestopt.

Ik geef sinds vanmiddag weer bv en ga proberen het weer wat op te hogen…de reden zal ik hieronder vermelden…

Ik dacht, hij wil niet meer zoveel bij mij drinken en zoekt niet meer zoveel…dit is dus (merkte ik sinds maandagavond laat) niet echt zo…hij is aardig gewend aan de fles en zit daarom te ‘mieren’ als het hem niet snel genoeg gaat. Maar nu komt het…

Afgelopen maandag was hij 6 maanden en ik ben dan naast de bv, de afgelopen 2 weken begonnen met het opbouwen van de kv van Nutramigen 1 naar 2. Hoe verder ik kwam, hoe slechter het met Noah ging. Ik weer denken, ach het zal wel tijdelijk zijn. NIET DUS. Hij is maandagmiddag ziek geworden en eet en drinkt sinds die tijd ontzettend slecht. Gisteren had hij voor het eerst rijstebloem gehad, wat resulteerde, dat alles wat er van boven in ging, kwam er linea recta van onderen weer uit (sorry dames voor de details :oops: ) + het feit dat hij alles er ook nog een keer uitspuugde. Ik heb gisteravond de keuze al gemaakt om weer terug te gaan naar nr. 1 en de gedachte kwam ook weer in mij op om hem weer bv te geven. Ik vind dat zo veel makkelijker; het is licht verteerbaar, neemt zoveel als hij wil, mag er net zoveel van hebben als hij maar wil, enz…Ik begon dus te twijfelen of ik wel een goede keuze had gemaakt om dus te stoppen. Vanmorgen bij de huisarts geweest omdat hij vanmorgen ook weer niets binnenhield en ook geen plasluiers meer had. Er was wel sprake van ‘drukke’ darmen (hoe je zoiets ook mag noemen), maar verder geen uitdrogingsverschijnselen (gelukkig!). Hij adviseerde me daarom om weer terug te gaan naar de nr.1 en het dan bijv. volgende maand weer te proberen. Ik kreeg nog wel een compliment dat ik Noah 6 maanden bv had gegeven!

Nu dan, vanmiddag ging hij op een gegeven moment mijn borst zoeken. Ik vond dit zo erg (ook omdat hij ziek was) waardoor ik tegen hub zei, dat ik het dan toch weer ging proberen. hij heeft inmiddels alweer wat bv gehad, maar ik neem aan dat ik hem nu eerst weer wat vaker zal moeten aanleggen om weer meer voeding te produceren…Ik had het er verder nog over met een mevrouw, waarbij ik zwangerschapsyoga en babymassage heb gedaan. Zij wees mij erop dat ik het misschien voor mijzelf ook nog niet had afgesloten :think: en ja, ik denk ook dat dat ook zo was, met dit nog extra in het achterhoofd, ben ik nu toch zeer opgelucht en blij dat ik deze stap weer heb gezet! :dance:

Sorry voor mijn lange verhaal, maar moest het echt even kwijt…

Liefs :-*

Oh ja, nog een vraagje…ik voel geen tsr (meer) al sinds vorige week niet meer…kan je hier evt. ook die spray voor gaan gebruiken? of is het beter eerst weer meer aan te leggen en het dan aankijken?

:mrgreen: Wat goed!!!

Gewoon aan toe geven…volg je gevoel écht dat is het aller aller beste voor jou en je kindje!!!

Lekker wat vaker aan leggen en geef je borsten even een momentje om het weer op te pakken :thumbup:

Goedddddddddddddddd gezellig tóch geen afscheid!! 8)

Hé wat goed! Hij weet ook wel wat goed voor hem is :wink: . Maar stuur je Marianne van VBN niet even een mailtje? Volgens mij kun je haar adres (en telefoonnummer) vinden op de site van VBN, anders heb ik die wel voor je. Zij is ook LK in opleiding en kan je allicht vertellen wat je nu het beste kunt doen. Super hoor!

Wat sneu dat Noah zo’n last ervan had joh. Zo’n ziek kleintje is echt niet leuk :frowning: Hartstikke goed dat jullie samen hebben besloten om de bv toch weer op te pakken! De tip van Biebels om contact op te nemen met Marianne is een hele goede. Marianne is echt een kei! Ze is al meer dan 10 jaar contactpersoon van de VBN en nu idd ook lk in opleiding. Het draait bij haar echt om de moeder en de baby, het gaat om jou en wat jij voor ogen hebt. Als je dat graag wilt, bellen hoor (of mailen, dat kan natuurlijk ook :wink: )!

bent ik dan nog even…gaat nog steeds niet goed met Noah. Ben vanmorgen alweer bij de huisarts geweest. Treed er geen verbetering in, dan morgenochtend weer bellen…ik vind het zooo zielig :frowning: Vanmorgen schrok ik ook zo erg, dat ik hem eigenlijk bijna niet meer durfde te bewegen…hij spuugde gal en bleef er bijna in hangen, soort van stuiptrekking…heb ook even gehuild :cry: maar goed…

heb hem vanmorgen wel bv gegeven en heb net op jullie advies contact opgenomen met Marianne. Ik heb hem net nog even weer aangelegd en nu ligt hij in zijn bedje…ik hoop echt dat hij snel weer beter zal zijn :pray:

:cry:

:hug:

ach meis wat vervelend

:hug: :hug: voor jou en Noah.

en wat ontzettend fijn dat het met de BV weer gaat!

Wat zielig voor je ventje!! Ik hoop voor jullie dat dit snel achter de rug is… :hug:

Tot nu toe, sinds ongeveer 10.00 uur vanmorgen houdt hij zijn voedingen binnen :dance:. laten we hopen dat het vanaf nu beter wordt! hij is nog wel misselijk na de voeding, maar het komt er niet meer meteen uit :dance: