tipsvoor een online huishoudboekje ?

hoi,

ik zoek eigenlijk een soort online kasboekje wat ik kan bijhouden.

en het liefst dat ik dat kan koppelen aan internetbankieren of kan uploaden.

heb nu amper zicht op de in en uitgaves en zou dit graag wat geordend hebben.

dus wie helpt deze chaoot :slight_smile:

helaas geen tips ,maar ik lees wel even mee(heb hier ook weinig overzicht over de uitgeven). :wink:

erg he haha

sommige mensen checken wekelijks wat er in en uit gaat, ik vergeet dit of kom er gewoon niet aan toe.

dacht moet vast wel iemand zijn die hier een makkelijke oplossing voor heeft

Tja,druk druk druk he. :wink:

hier heb ik vaak een probleem met internetbankieren,dus vind het dan slim om een hhboekje erbij te hebben.

thanks klavertje,zag laatst inderdaad iets toen bij de show van Martijn Krabbe maar wist niet meer hoe het hete.

@klavertje4 wrote:

http://www.afaspersonal.nl/?gclid=CL6Dnuu69rMCFSbMtAodAXMAKg

:thumbup:

Heb gewoon een kasboekje in huis gehaald.

ik heb een heel overzicht in excel staan, wat alle vaste lasten enzo zijn…

Klavertje4 dank je wel!

Ik ben ook een chaoot en werd nieuwschierig, dus ik ging aan het kijken en daarna uitproberen! Binnen een halfuur had ik al een duidelijk overzicht van de afgelopen maand!

Ik ben niet iemand die daar echt elke week voor gaat zitten, maar op deze manier gaat het lekker snel. En geen probleem als je een weekje niks doet want het overzicht van November heb ik nu dus in een half uurtje.

Afas personal.

Heb je zelfs een app op je Iphone voor.

Kan je een foto maken van je bonnetjes en uploaden.

Groeten

ilse

Ik heb gewoon een excel sheet en daar alle maanden in gezet en alle uitgaven.

Boven wat er binnenkomt in het midden wat er uit gaat en onderaan wat ik dan over heb en daaronder het spaarsaldo…hij telt alles zelf op of haalt het eraf met een formule die je er dan in kan zetten.

Heel makkelijk ik hou hem bijna dagelijks bij…

Klavertje 4 bedankt! :thumbup:

Ik ben hier ook geen ster in…

Huishoudboekje via internet zie ik niet zo zitten.

Zal wel vertrouwd zijn hoor, maar je weet maar nooit.

Wie kan mij vertellen, of wie heeft een voorbeeld van zo’n Excel bestand?

Bij iNG kan je huishoudboekje via hun laten lopen.

@Sweet-Love wrote:

Bij iNG kan je huishoudboekje via hun laten lopen.

Dat is met die “tim”.

Heb daar als eens wat over gelezen en het eerste jaar is het gratis en daarna moet je er per kwartaal voor betalen…ga echt niet betalen voor een huishoudboekje.

kost me ms wat extra tijd met een excel sheet maar het is iig wel gratis.

Ja het staat mij ook niet aan dat je voor Tim moet betalen. Maar via excel, houdt ik het gewoon steeds weer niet goed genoeg bij, het gaat2 a 3 maanden goed en dan vergeet ik het gewoon weer totdat ik weer eens bemerk dat het zo eigenlijk niet langer gaat. totaal geen overzicht.

Hoop dat ik het met afas langer volhoudt.

Wij hebben sinds 3 maanden een papieren huishoudboekje. Dat werkt voor ons allebei goed. Hou het wekelijks bij en zie nu ook waar we meer op kunnen bezuinigen, best verhelderend :slight_smile:

Ik zou willen dat we op dag 1 alle inkomsten/toeslagen/loon etc. zouden krijgen en de volgende dag alle uitgaven in één keer er af zouden gaan.

Dan zou je het beste kunnen zien of je iets overhoud of dat je ergens op moet zien te besparen.

Dus wij krijgen bijvoorbeeld rond 25/26e van de maand loon, laat dan alle vast lasten een dag later afschrijven…

Dan kun je alles veel makkelijker in kaart brengen!

Dat zou inderdaad heel handig en overzichtelijk zijn.