Tips voor vrijgezellenfeestje

Vrienden van ons gaan trouwen en we willen voor hen een vrijgezellenfeestje organiseren.



Wie heeft er wat tips voor de dames!



We zijn met 8 personen en zoeken iets in de omgeving Amsterdam en een budget van rond de € 80,–!

Datum: 11 augustus a.s.



Alvast bedankt!



Liefs,

Hoop

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=35930&highlight=vrijgezellenfeest

80 euro pp???



Mijn hennenparty was een moordetentje…Ik zal eens vragen waar het was…

wij hadden een soapdiner, da’s net zoiets als t moorddiner en ergleuk!!!

Soapdiner deden wij in leiden, maar kan ook op andere plaasten.

kostte ongeveer 60 euro, maar daar zat dus ook eten en drinken bij

wat dacht je van een workshop, iets met bloemen maken, ketting maken, mozaieken? Het leuke hieraan is dat je ook echt wat meeneemt naar huis (of gaat maken voor de bruid).



Ik denk dat als je hierop gaat googlen dat je veel kan vinden! En daarna zou je ergens lekker kunnen eten.



Groetjes Gien

@Marlous wrote:

80 euro pp???



Mijn hennenparty was een moordetentje…Ik zal eens vragen waar het was…




Per persoon inderdaad, iets meer mag ook. Maar rond die koers!

O, ja enne het moet niet te extreem zijn.

Ze heeft aangegeven dat ze paaldansen of iets in die richting niet leuk vind.



Het mag wel actief zijn…



Hihihi wat een eisen! :mrgreen:

jammer dat je niet bij ons in de buurt woont, want ik had wel iets leuks geweten wat volgens mij voor iedereen wel leuk is, zelf koken en daarna zelf opeten!



of een volledig verzorgde avond in Bob’s Saloon (of zit dat in meer plaatsen dan alleen Uitgeest?).

Mijn vriendinnen hadden een solex tocht geregeld, was erg gaaf!!! 's avonds zijn we gaan uiteten en daarna op stap…

Met mijn schoonzus hebben we een triggertocht gedaan, dat is met een soort van bromautootjes. ze lijken beetje op kleine autootjes… Was ook erg leuk… Als je op google zoekt naar triggertocht of solex verhuur, of zo dan vind je er wel wat over…

Wat mijzelf erg leuk zou lijken is de hamam…Wel eens geweest? kun je evt ook eten. Alleen voor vrouwen, je hoeft niet helemaal bloot(als er mensen zijn die daar moeite mee hebben) en…nou ja kijk maar hamam in amsterdam punt nl. Dan alles aan elkaar.

als je van een beetje actief en gek houdt:

http://www.poldersport.com

Zo´n 15 kilometer vanaf Amsterdam.



Ik heb het met mijn vrijgezellenfeest gedaan en een keer met collega´s. Helemaal geweldig!!!

workshop visagie???



ik geef workshops dus ik kan je vast wel helpen aan een leuk adresje :wink:

Met mijn vrijgezellenfeest gingen we buikdansen. Was erg leuk! Daarna wat gedronken op een terras en daarna uit eten. Na het eten nog ergens wat gedronken en een spel gedaan met vragen over mijn a.s. Bij elk goed antwoord kreeg ik een letter en daar moest ik een woord van maken en als het goed was kreeg ik een cadeautje. En we zijn op stap geweest.



Met een vriendin hebben we tegeltjes gemaakt. Iedereen maakte iets voor de bruid. Daarna uit eten geweest.



Een vriendin van mij ging met iemand koeknuffelen en daar kon je ook lekker eten. Dit was in Friesland, maar je kunt het vast door heel Nederland wel vinden.