Tips voor overvolle luier 's nachts en nat ventje 's ochtend

Elke ochtend als ik Ivan uit zijn bed pak… dan is tie nat :frowning:

Heb verschillende luiers geprobeerd zonder succes :thumbdown: … Heb dubbele luiers geprobeerd… ook geen succes…

Meneer wil helaas nog niet naar de WC… en ook niet naar het potje…

Hebben jullie nog tips?

Wanneer doe je de laatste verschoning? Hier is Jayden ook vaak nat 's ochtends, maar als ik hem verschoon voor ik zelf naar bed ga, gaat het altijd wel goed. En Jayden slaapt bijna gewoon door, dus als ik het weer terug leg is ie ook meteen weer vertrokken…

Hij gaat tussen 19:00-20:00 naar bed en slaapt dan t/m 06:00-07:00 Juist omdat hij zo goed doorslaapt wilde ik hem niet meer wakker maken rond 23:00(de tijd dat paps & mams naar bed gaan)

Maar dat is misschien een optie…

wij hebben ethan ook een tijd wakker gemaakt om 23uur voor een verschoning, hij sliep gewoon weer door.

hij was `s ochtens ook elke keer zeik en zeik nat.

je zou het een keer kunnen proberen.

ook heb ik een tijdje inleggers ingedaan maar dat vond ik geen succes je moet hem toch uitkleden daarvoor en meestal was hij toch evengoed al na en kon ik een schonne romper aan doen.

Hier plast ie dus het grootste gedeelte al voor ik zelf naar bed ga, dus is de luier echt vol rond 23.00uur. Dat trekt ie dus niet altijd de hele nacht… Als ie niet echt vol is verschoon ik hem ook niet en gok het erop :mrgreen:

Hier hebben wij het maanden gehad, Snachts moest ik eruit om het bedje te verschonen en alles.

Hij bleef droog sinds wij boxershorts gebruiken en geen rompers meer en hij drinkt minder.

Doordat die rompers misschien wat strakker gaan zitten, heeft de luier minder ruimte.

Ik verschoon Mika ook nog als ik naar bed ga anders redt hij het ook niet de hele nacht.

Hij wordt wel een beetje wakker, maar slaapt daarna zonder problemen weer verder.

Nou dat verschonen hoef ik echt niet tussendoor te doen. Want meneer is dan klaar wakker en ik kan dan niet meer naar bed.

Ik geef hem vanaf een uur na het avondeten niets meer te drinken. Het doorlekken is gelukkig al minder en gebeurd nog maar zelden.

Nu in ene (sinds drie weken) is het ook gewoon veel minder geworden het 's-nachts plassen. Af en toe heb ik 's-ochtens gewoon bijna een droge luier.

Dus er is hoop.

Wawa gebruikte voor haar peuter een poosje tena lady in de luier en volgens mij werkte dat perfect (toch, Wawa?)

Wel prettig om te horen dat Ivan niet de enige is met dit probleem! Hij heeft net een “kwakkel” periode gehad waarin hij slecht at en die uiteindelijk eindigde in dubbele ooronsteking :frowning:

Na de de antibiotica kuur is tie me een partij gaan eten… en dus ook drinken… :oops:

Vermoed dat dat ook wel een beetje meespeeld. Hij is ook inderdaad zón ventje die als tie wakker is … ook echt wakker is en niet meer wil slapen.

Goede tip van die boxershort! Gaan we eens proberen :thumbup:

Je schrijft dat je verschillende luiers geprobeerd hebt. Ook die van het Kruidvat? Die vind ik nl. geweldig!

Hier met pampers nog noooooit gehad en dan krijgt ze ook nog een papfles!

Maar goed ze drinkt overdag verder niet zoveel dus misschien scheelt dat. En ze gaat nog op de wc voor het slapen gaan.

Maar als je alle soorten luiers al hebt geprobeert kun je alleen nog maar minder drinken geven 's avonds of 's nachts gaan verschonen denk ik. Of tena lady :mrgreen: dus.

@Fleur1 wrote:

Wawa gebruikte voor haar peuter een poosje tena lady in de luier en volgens mij werkte dat perfect (toch, Wawa?)

Dat hielp inderdaad een tijd lang. Dan deden we bij de rand aan de voorkant een Tena lady. Toen hij meer ging bewegen werkte dit ook niet meer. De enige luiers die toen hielpen waren Libero up en go luierbroekjes en dan de grootste maat. Hoop dat het werkt.

Hier ook vaak gehad,maar ik zweer nu bij de pampers van de lidl!!!

heb nog geen ene ochtend een lekkende pamper gehad. :thumbup:

iwan ligt hier om 7 uur op bed tot de volgende ochtend 8 uur…

Hier ook zo’n enorme veelplasser :roll: Na echt alle merken luiers te hebben geprobeerd hebben wij het opgegeven. Sindsdien koop ik weer wat in de aanbieding is en krijg ze er 's nachts nog een extra hydrofiel luier omheen (gebruiken we die ook nog eens op :wink: ).

Meestal gaat het nu goed maar er zijn nog ochtenden dat ze zelfs daar doorheen heeft geplast. Het zij zo. In ieder geval niks mis met haar blaas :wink:

Succes ermee!

Trying schreef:

“Je schrijft dat je verschillende luiers geprobeerd hebt. Ook die van het Kruidvat? Die vind ik nl. geweldig!”

Gebruik nu standaard de luiers van de Aldi Nr4. Ben ik op zich erg tevreden mee. Ik heb pampers/kruitvat/etos/huggies/lidl geprobeerd niets hielp :frowning:

Van de etos kreeg meneer rode billen… dus die in iedergeval niet meer!

Maar… vanochtend was meneertje droog :stuck_out_tongue: Laten we hopen dat de trend door zet!

dat ethan het zo erg had hielp ook geen enkele leuier zelfs die van kruidvat niet. sommige kinderen zijn echt nachtplassers.

ethan drinkt echt zon 1,5liter en overdag zit er in zijn luier maar eenklein plasje ik hoef hem soms niet eens te verschonen overdag doe het wel want fris is het niet. maar s nachts komt alles maar dan ook echt alles eruit.

@anbo wrote:

Trying schreef:

“Je schrijft dat je verschillende luiers geprobeerd hebt. Ook die van het Kruidvat? Die vind ik nl. geweldig!”

Gebruik nu standaard de luiers van de Aldi Nr4. Ben ik op zich erg tevreden mee. Ik heb pampers/kruitvat/etos/huggies/lidl geprobeerd niets hielp :frowning:

Van de etos kreeg meneer rode billen… dus die in iedergeval niet meer!

Maar… vanochtend was meneertje droog :stuck_out_tongue: Laten we hopen dat de trend door zet!

En wat heb je nou gedaan?

Tja… eigenlijk niet echt veel… behalve dan dat we erop letten dat hij na 18:00 niet meer veel drinkt door hem alleen water aan te bieden. Tja das natuurlijk niet zo lekker als limo :wink:

@anbo wrote:

Tja… eigenlijk niet echt veel… behalve dan dat we erop letten dat hij na 18:00 niet meer veel drinkt door hem alleen water aan te bieden. Tja das natuurlijk niet zo lekker als limo :wink:

ja idd sinds ethan ook nog alleen water krijgt na 17uur red hij het wel de hele nacht. haha eigenlijk is water de oplossing :wink: :mrgreen: