Ik heb hier nog 100 euri liggen van oma te besteden aan een “mooi, duur baby-cadeau, iets wat blijft”
Ik heb alleen geen flauw idee!
foto op canvas krijgen we al van iemand anders
box, kinderwagen, maxi-cosi, wipstoel etc hebben we al
wat een luxe-probleem he :mrgreen:
ik zit zelf te denken aan iets waar onze kleine meid mee kan spelen, aangezien ze steeds beter gaat grijpen, voelen, betasten
zo’n dynamisch speelkleed-boog-babygym-apparaat, is dat iets? ze zijn wel duur vind ik en er staat op tot 10 maanden? dat zou dus nog maar een half jaar zijn :think:
Iemand nog andere tips?
:-*
wij hebben toen zo’n stokke-hobbelpaard gekregen, hoe heette dat ding, Hippo ofzo.
Had ik wel zelf uitgekozen hoor, was er erg blij mee. Anna Sofie heeft er heel veel meegespeeld, ze kon er al haar fantasie in kwijt.
Zo’n babygym vind ik zelf niet zo leuk voor zo’n kado.
Je kunt ook op een of andere cursus gaan met haar, iets met muziek ofzo. Of een dierentuinabonnement (kun je een paar jaar vooruit ) Dat soort dingen ofzo? Ik zou het dus ook nu niet weten hoor, wat ik wilde.
Campingbedje? Is alleen niet leuk weer vind ik als kado…
Ik kan mij voorstellen dat oma iets in gedachten heeft dat later, als de kleine een groter is, ook nog een herinnering is.
Ik wilde ook graag iets dat altijd bij Lotte’s geboorte zou horen.
Van manlief mooie oorbellen gekregen :inlove: en ook hebben we dit beeldje gekregen. Ik heb het zelf mogen bestellen, geen verrassing meer dan maar vind het nog steeds zooo mooi:
PS: Als je de website wil hebben moet je me maar even een PB sturen
Wat ook erg leuk is is zo duwkar met van die gekleurde (beschilderd met stippen, strepen enz) blokken erin. Daar kunnen ze zo lang en leuk mee spelen! En ze zijn best prijzig…
Bolderkar misschien?? Hebben ze lang plezier van.
kinderstoel??
Uhm…ik zou iig iets blijvends doen eigelijk…een mooi armbandje met naamplaatje of een bedelarmbandje iets wat blijvende waarde heeft nu maar helemaal als oma er later niet meer is… :shifty:
@renzosmam wrote:
kinderstoel??
Uhm…ik zou iig iets blijvends doen eigelijk…een mooi armbandje met naamplaatje of een bedelarmbandje iets wat blijvende waarde heeft nu maar helemaal als oma er later niet meer is… :shifty:
Toen ik je berichtje las dacht ik meteen aan een armbandje.
Britt heeft van haar oma (die toen al heel slecht was) een hele mooie grote pluche hond gekregen. Dit kon oma nl zelf in het ziekenhuis kopen toen ze haar kleinkind kwam bewonderen. Deze hond is echt speciaal en ligt boven bij Britt op haar kast zodat er niet door anderen mee gespeeld kan worden (oma heeft al met al maar 1/2 jaar van haar mogen genieten).
Annamarie
Houten poppenwagen/ keuken misschien.
Mooie fotosessie met oma (en opa).
een zilveren beker waar je haar naam in laat graveren?
@renzosmam wrote:
kinderstoel??
ja dat zou best wel eens kunnen oma is al 87…(dus eigenlijk overgroot-oma al)
bedankt voor de tips!
ik denk dat ik binnenkort even langs een houten speelgoed zaak ga: bolderkar/blokkenkar/hobbelpaard lijkt mij erg “duurzaam” (duurt alleen nog ff voordat ze ermee spelen kan)
dat beeldje is ook prachtig :inlove: maar ik heb al een mooie armband gehad en krijg dus van sm foto op canvas en dit geld was echt bedoelt voor iets voor Robyn zelf.
Tip over een baby-muziek-cursus vind ik ook leuk maar zoals ik al zei, van dit geld liever iets blijvends
:-*
@sopje wrote:
een zilveren beker waar je haar naam in laat graveren?
hee dat is misschien ook een idee. leuk.
Zo’n zilver kinderbestekje met beker en idd mooi de naam in gegraveerd.
Das echt een blijvend kado…Onze Anoek drinkt en eet van de beker en het bestekje wat papa vroeger ook heeft gebruikt toen hij zo oud was als
Anoek.
Ik ben er erg zuinig op maar gebruik het wel…vind dat zo bijzonder
Mijn oma heeft voor mijn dochter een hele mooie gouden ketting gekocht met een talisman eraan voor geluk. Is familietraditie heb er zelf ook een van de oma van mijn moeder en draag het nog steeds en geeft me een heel fijn gevoel.
@renzosmam wrote:
kinderstoel??
dat was mijn gedachte ook :mrgreen:
ik zou ook een mooi armbandje of een hangertje voor aan een kettingkje strax maar zelf bvind ik ook een bedelarmbandje of een met een naamplaatje erg leuk :inlove:
Ik heb zelf zo’n mooie zilveren rammelaar met mijn naam erin…
en Isa heeft er nu ook eentje…
dat beeldje vind ik moooi :inlove:
Ik zou dan denken aan een armbandje, een kinderstoel of een bestekje.
Ik heb met de geboorte van Jesse een ketting gekregen met een kinderkoppie en een bestek met zijn naam en geboortedatum erin gegraveerd.