TIPS voor huisje in Frankrijk

Hoi,



ik ben bezig voor onze zomervakantie, na een aantal jaar thuis blijven wil ik wel weer eens een weekje weg.



Ik wil naar Frankrijk, ik wil naar de Vogezen of Normandie/Bretagne.



Ik wil een huisje met minimimaal 2 slaapkamers( we zijn met 2 volwassenen en Niels kan nog in 't campingbed) en het liefst een volledig omheinde tuin.

Mijn overige wensen zijn niet zo groot. (behalve dan dat ik in juni wil en max. 350 euro per week uit wil geven aan huur)

Het huisje mag NIET op een park staan, dus gewoon een vrijstaande woning.



Ik ben me suf aan het zoeken, er is zat maar zie eigenlijk zie ik door de bomen het bos niet meer.



Dus als iemand een leuke huizentip heeft: kom maar op!



Natas

kijk even op een site van 'Gites de France", dan krijg je huisjes die “sterren” (of tewel “épis”) krijgen en dus gelabeliseerd zijn. Je kan op de site, per regio, per prijs, per épis etc een zoektocht doen… En anders moet je even het “Office de Tourisme” van de stad waar je heen wilt opsnorren op het net ; en hun de vraag stellen. 'maar euh omheinig… dat zal nog wel een hekel punt worden… de fransen kennende…

zeer goede ervaringen met mijn ouders met *****. die hebben heel veel huisjes, in veel landen, wellicht zit er iets voor je tussen.







edit beheer ook geen verkapte linkjes :wink: