Tips voor het brengen van het 'grote' nieuws...

Wij zijn in blije verwachting van ons 1e kindje.

Nu willen wij graag iets orgineels verzinnen voor onze broers/zussen, zwagers en schoonzussen om hen het grote nieuws te vertellen.

Wie heeft er nog leuke orginele ideeën?

Ik heb nog even de tijd, maar wou er ook niet te laat mee beginnen.

Voor onze ouders hebben we een kaart met daarin een gedicht naar hen toe dat ze een klein kindje kunnen verwachten, die is erg mooi geworden.

Heb ik gemaakt op greetz.nl.

Het is voor mijn ouders hun 1e klein kindje, dus ook het 1e neefje/nichtje in mijn familie.

Voor mijn schoonfamilie niet, die hebben er al een stuk of wat… haha!

Ik hoop op jullie tips!

Ik heb het volgens mij al eens eerder ergens neergezet. Maar voor mijn ouders was het ook het eerste kleinkindje. Het was de dag voor moederdag, en toen ik samen met mijn moeder was heb ik haar een klein cadeautje gegeven, alvast voor moederdag zei ik.

Er zaten twee kleine witte sokjes in. Ze begreep het meteen :slight_smile:

Verder hebben we het gewoon verteld aan iedereen.

Misschien kun je ze op de koffie vragen en i.p.v een koekje bij de koffie geef je beschuit met muisjes.

roze en blauwe paaseitjes kopen, mengen en in een mooi doorschijnend zakje inpakken en dat vóór Pasen geven uiteraard :wink:

Pasen staat voor “nieuw leven”. Toepasselijk leek mij.

Ja dat Pasen idee is een leuk idee, maar dan is het nog wel erg vroeg om het te vertellen, ik wil het eigenlijk pas na een week of 11/12 vertellen.

Mijn vader is eind april jarig, misschien dat ik daar iets mee kan doen.

Ik wil niet vollop in belangstelling staan op z’n verjaardag, ik zou het dan een dag van te voren willen vertellen.