Ik wil in april naar de zon! Mijn dochters zijn dan twee en een half en de ander is dan 5 maanden. Ik had zelf gedacht aan Egypte, omdat het daar dan echt heel lekker weer is, zodat we de hele dag op het strand kunnen zitten, maar maak een beetje zorgen om de hygiene in dat land. Je hoort toch verhalen…
Is er iemand geweest in Egypte en heeft een topvakantie gehad met kindjes? Ik hoor graag alle voor- en nadelen en ook andere vakantie-adresjes zijn welkom.
groetjes
ben er nooit geweest… maar daar moet je wel ontzettend oppassen met het water he…
helemaal omdat je nog een kleintje hebt… diaree hebben ze zo te pakken… en dat in een vreemd land :? lijkt me geen pretje
de vakantie die je voor ogen hebt, klinkt als een vakantie waarbij je vooral je hotel/appartement + haar voorzieningen en de zee ziet. Dan zullen hygiene niet echt een groot probleem zijn.
Idd alleen fleswater drinken en verder gewoon genieten van de zon en zee en zo.
Als je meer landinwaarts wil, dan zul je wel te maken kunnen krijgen met minder hygienische situaties, ook daar valt wel een mouw aan te passen, maar het klinkt dus niet alsof jullie dat van plan zijn.