tips voor een romantisch weekend...

We zijn er aan toe,

eind augustus zijn we 8 jaar getrouwd.(en 3 kinderen en 5 zwangerschappen verder…)

we hebben nu echt een lang weekend samen nodig, weer eens echte lovers worden.

iemand de gouden tip voor DE meest romantische citytrip/weekendreis incluis champagne, zon, rozenblaadjes en de hele crap…???



ik dacht aan barcelona… maar als je iets anders VEEL mooiers kent reageer dan ook!



liefs, Niene

Sevilla!!! We zijn daar (o.a.) net op huwelijksreis geweest. Er is enorm veel te zien in deze stad. Mooie architectuur. Heerlijk eten. Je moet zeker gaan eten bij Eslava (als er een rij staat, gewoon melden dat je wil eten en gaan wachten aan de bar - echt de moeite waard) of Al Aljibe. Beide staan hoog genoteerd op tripadvisor. Beide liggen buite het grote centrum, maar daar moet je op een enkele uitzondering na, niet gaan eten. Mooi om te zien zijn de grote kathedraal, de plaze Espana, de kleine nauwe straatjes rondom de kathedraal. Wij hebben geslapen in hotel Patio a la Alemeda. Prima hotel ,net buiten het grote centrum aan een heel leuk plein waar het tot diep in de nacht gezellig is. Ik vond het een prima hotel, maar het kan waarschijnlijk wel romantischer.



Ook heel mooi, Ronda (ongeveer 1,5 uur reiden van Sevilla of Malaga, op beide kan je vliegen met vueling). Ik vond het echt een romantische plaats. Ondanks dat het niet zo groot is, is er genoeg te zien. Ik weet nog wel een fantastisch hotelletje. Google maar eens op Cortijo las Pilatas(ook van onze huwelijksreis). De site ziet er prima uit, maar het geeft niet weer hoe mooi en fijn het eigenlijk was. Vraag maar om kamer 8!

Het is heel kleinschalig. Op do en vrijdag avond kan je er ook dineren (door eigenaar gekookt). Eigenaresse is super sympatiek. Heerlijk zwembad. Lekker rustig. Je hebt wel een auto nodig.

Parijs? Venetie? Of even wachten en vlak voor kerst naar Londen gaan?

BArcelona is leuk :inlove: , maar als ik op een romantisch weekend ging, koos ik voor Venetie, lekker varen etc. etc. :inlove: :inlove:



Of inderdaad Parijs

oeh, wat een hoop leuke dingen komen er voorbij…

sevilla is inderdaad een goed idee, maar Venetie klinkt ook erg aantrekkelijk. Is ook zo, met die bootjes enzo…

hmmm of naar een strand…



we kunnen niet wachten tot voor de kerst, t is eigenlijk al bijzonder dat we nu een mogelijkheid hebben om te gaan… die ene kans in de laatste 5 jaar grijp ik hm… heh heh

Fez! Echt geweldig, helemaal 1001 nacht :inlove:

Venetië of Parijs is mooi. Verona ('savonds een opera in de arena!) of Rome is ook erg leuk

zelf vind ik Maastricht ook erg leuk (als je het dichter bij huis wilt houden).



Barcelona staat ook nog op ons lijstje, misschien gaan wij in september een paar daagjes :pray:

@Lune wrote:

Fez! Echt geweldig, helemaal 1001 nacht :inlove:




je banner!!! Cool!



(sorry ik stalk je gewoon overal, bij gebrek aan vaste plek om je te stalken. of moeten we die plek nog even snel creeeren?)

Dichter bij huis: Brugge?

New York :mrgreen:

My town! hihihihi



Romantisch, Wenen? Zou ik wel gaaf vinden!

Oja, Wenen lijkt me ook nog wel eens heel gaaf.