wij hebben een tussendeur waar allemaal texten staan van familie en vrienden van tijdens onze trouwdag.
Nu willen we alle deuren een andere tint schilderen maar is er een manier om toch de texten zichtbaar te houden ?
ben al op google aan het zoeken maar tot nu toe zonder resultaat :?
Oeh, dat wordt lastig meis… ik zou ook zo één, twee, drie niets kunnen bedenken.
Succes in ieder geval
Waarschijnlijk niet want voor een mooi resultaat moet je toch schuren.
Maar…
Waarom maak je niet een foto van je deur hoe die nu is.
Laat die op posterformaat uitprinten en plastificeer die of doe in een mooie lijst en hang die aan de wc deur.
ik las wc deur, maar moet tussendeur zijn natuurlijk :doh:
foto kan inderdaad, de deur is nu een licht terra kleur.
de andere deuren en kozijnen moeten echt een schilder beurt hebben , de deur met text opzich niet maarja wil graag alles creme wit en dan ziet het er misschien vreemd uit om dan een deur terra te hebben :think:
creme en terra gaan anders heel goed samen.
Jou zou ook met een liniaal en stift een soort van rand kunnen aftekenen rondom de texten en dan de deur en het kozijn schilderen tot die rand.
Zo worden je texten een terra schilderij op zichzelf op een creme deur.
Kan prima lijkt me.
Wellicht zelfs in verstek gezaagd lijstje erom en klaar ben je.
leuk idee inderdaad.
alleen de hele deur staat dus vol van boven tot onder dus moet even bedenken of dat dan gaat lukken.
opzich misstaat het niet als we de deur terra laten inderdaad.
Heb eens op zo’n klusprogramma gezien dat ze het overschilderden en dat de texten gewoon zichtbaar bleven :think:
heel eerlijk…
Als je er zo aan hecht, zou ik gaan voor de foto optie.
Een deur met verflaag is door gebruik geen eeuwig leven beschoren en als je gaat verhuizen wat dan?
Dus ik zou zeggen… leuk voor je trouwdag, foto van maken, bij je fotoreportage inplakken en deur schilderen.
Maar goed, daarin zit natuurlijk ook smaakverschil… ik zou al niet blij zijn geweest om texten op mijn deur aan te treffen :mrgreen:
de deur stond op de feestlokatie sávonds bij de ingang en iedereen zetten er dus gelukswensen voor ons op.
en mochten we verhuizen dan had ik bedacht de deur mee te nemen als zoiets eigenlijk past haha.
denk dat er geen andere optie is dan of een foto en schilderen of zo houden