Hebben jullie tips?
De kleine man heeft voor het eerst onderbroekje aan. Ieder half uur op potje, probeert wel maar komt niks.
Tien minuten na het potje is het een natte boel :lol:. Hij gebaart van niks. Moet toch niet lekker zijn een natte broek aan je bips.
Gaat wel altijd mee naar de wc, zit dan zelf op het potje (met alles aan), weet dat het voor poepie en plassie is.
Moet ik doorgaan met ieder half uur op het potje zetten? Of juist niet…
ik zou gewoon elke 10 tot 15 min vragen ga je mee even plassen, op een gegeven moment merk je vanzelf wel of ze twijfelen met nee ik hoef niet te zeggen dat je toch maar even gaat met hem
nina ging dan meestal vanzelf al naar de wc of potje , en op een gegeven moment zag ik dat ze zelf al ging en riep ze mama klaar , en dat ging al vrij snel zo , en na een paar weken was ze ook snachts ver droog, ik doe haar nog een broekje aan , maar 9 van de 10 x is hij helemaal droog , soms een druppeltje , maar over dag ging het al helemaal snel goed, ook deed ik een boom tekenen en daar vakjes in gemaakt dan mocht ze daar stikkertjes in plakken na elk bezoekje aan de wc
dat was helemaal geslaagd , de dame ging er graag naar toe hihihi , en nou is ze al een jaar zindelijk
alissa vond het ook leuk toen de stikkertjes geplakt werden ,
bij sommige kinderen helpt het wel , bij sommige ook niet hoor