tips voor 1e verjaardag meisje gezocht !

Ik zoek wat kadotips, en knutseltips oid voor de 1e verjaardag van ons meissie !



Ik hoop een heleboel reactie’s hier te zien !



groetjes Wia

Vanb megablocks hebben ze een prinsessenkoets met de 4 prinsessenpoppetjes :inlove: En helemaal niet duur !!!

Die ga ik op het verlanglijstje van mijn meissie dr eerste verjaardag zetten hoor :inlove:

waar wil je voor knutselen dan? Traktaties?



kadotip: little people. Mijn dochter speelt er al 4 jaar dagelijks mee. Blijft leuk.

Of wil je met de kinderen op de dag zelf knutselen? :think:

Misschien kun je wel goedkoope lijstjes (bijv. van de IK*A) kopen en karton in leuke kleuren. Dan mogen alle kinderen een handafdruk met mooie verf(metallic?) op het karton maken en de lijsten met (eetbare?)vingerverf inkleuren. Dan kan iedereen zijn eigen handafdruk mee naar huis nemen(vergeet niet de datum en de gelegenheid erop te zetten, dan is het een leuke ‘keep-sake’…) Of je laat ieder kind een A4-tje versieren en laat deze daarna bij een copyshop lamineren: kunnen ze later als onderzetter gebruiken. :mrgreen: :mrgreen:

Hallo, wat eigenlijk de bedoeling is, een leuk, en ook nog nuttig verjaardagskado voor haar te kopen. Maar het blijft moeilijk vind ik.



Ik hoop op nog meer reacties !



:thumbup:

Als het je eerste is, is een loopauto erg leuk. Daar hebben ze echt heel lang plezier van.



Of een hobbelpaard, leesboeken, duplo, tafeltje met stoeltje… Allemaal leuk als ze gaan staan en lopen!

Wat ik voor Kaylee heb gevraagd en gekregen :wink:

En ook zelf gekocht :wink:


  • Een driewieler
  • Zilveren armbandje met haar naam erin (van ons)
  • speeltafeltje + stoeltjes
  • little people
  • houten puzzels
  • kleertjes en cadeaubonnen
  • een lappenpop





    Wat we ook nog gekregen hebben


  • baby born met poppenbuggy
  • schoentjes en slofjes



    Als traktaties heb ik gewoon bellenblaasjes met een kaartje eraan meegegeven.

wij hebben voor onze dochter een 'huisje’gekocht, het is eigenlijk meer een voorgevel… met raam, deur, lampje, klok. het is van fisher price. het is vanaf 6 tot 36 maanden. het zijn zeg maar allerdaagse dingen die erop zitten, het is om te spelen, maar ook om te leren. zoals de klok, het abc, tot 10 tellen… enz.



voor tractaties heb je een leuk boekje ‘trots trakteren’. er staan allemaal voorbeelden van figuren in die je kan maken. ook hebben ze heel handig die uitgetekend en kan je makkelijk kopieren. ze hebben een internetsite http://www.trotstrakteren.nl . zelf ben ik nu olifantjes aan het maken. omdat we volgende week op de creche gaan trakteren…



hopelijk heb je er wat aan.

veel succes, plezier

Loopauto, Little People… en het leerhuisje van FP schijnt ook erg goed in de smaak te vallen bij dreumesjes!

-houten xylofoon

-houten vormensteekspel… van Eisbach*zo heet dat merk geloof ik of klinkt als… Het zijn 5 verschillende vormen(driehoek,vierkant,rond etc) en 4 kleuren die je op een pinnetje kunt steken. Erg leuk voor een kindje wat zoiets graag doet.

-boekjes

  • haarspeldjes??



    Mijn fantasie voor meisjes is op…



    Natas

Little People heeft ook een loopauto met leuke muziekjes en bewegende poppetjes en knipperende lichten, die is hier ERRUG favoriet

alissa heeft ook veel leuke verjaardags kadootjes gekregen ik zal je er wat laten zien