Hallo,
Ik ga binnenkort verhuizen. Ik heb in mijn oude woning plakplastic op de raam zitten. Deze kleeft behoorlijk toen ik hem er net af wou halen.
Weet iemand waar ik de resten mee kan verwijderen?
Groetjes Bianca
Lampolie?
dusty van de wibra…
echt wondermiddel !!
Wasbenzine, kun je ook goed gebruiken voor lijm van prijsplakkertjes en stickers.
wasbenzine idd… daarmee heb ik ook lijmresten van dubbelzijdig tape van onze gladde binnendeuren gekregen :thumbup: Het lost dan gewoon op.
wasbenzine maakt wel vlekken, zou daar dus iets voorzichtig mee zijn.
op glas? Ik maak er gladde oppervlakken altijd mee sticker en lijmrest vrij. Daarna afnemen met een gewoon afwassopje en weg vlekken…
Ik gebruik het zelfs om de zijden stropdassen van R. mee schoon te wassen, dat is het advies wat ik ook kreeg in de herenmodezaak waar ze weg komen… :think:
Als je het allemaal niet zou vertrouwen met iets meer chemische middelen schijnt het dat pindakaas ook zou kunnen werken. Moet het plastic wel over het hele oppervlak ‘beschadigt’ worden want anders kan het vet niet bij het plaksel komen. (iedere vorm van olie zou moeten helpen in die zin ik gebruik bv voor prijsstickers op glaswerk ed gewoon de olijfolie uit de kast dat werkt goed hier)
olie meid! ik moet hier ook heb toevallig vorige week plakplastic er af staan trekken hier, ik was er zat van.
Ik moet de laatste stukjes nog weg krijgen en doe dat met olie, daarna zemen en klaar!
of soda met zout en afwasmiddel,
was laats op tv…
die 2 oma’s die je huis komen poetsen,
maar dan de engelse versie
:mrgreen:
Superbedankt voor de tips. Wasbenzine niet in huis. Al het andere wel.
Dus ga ik morgen daar mee aan de slag. Ben benieuwd.