Tips vakantiewoning/boerderij?

Hallo allemaal,



Wij willen dit jaar graag wél naar het buitenland op vakantie, maar niet te ver weg. Duitsland?

Liefst een huisje/appartement/boerderij of iets dergelijks met een beetje luxe (vaatwasser… :roll: :oops: ) en in een mooie omgeving.

Liefst niet in een vakantiepark. We hebben vanaf half juli vakantie.



Iemand tips?? Als ik op internet rondstruin is er zoveel te vinden… dus een aantal ervaringen zou leuk zijn! :slight_smile:



Alvast bedankt!! :slight_smile:

't Uutrusthuus in Zelhem (tegen de Duitste grens)



*** commerciële link verwijderd





Een huisje met: Huiskamer, 2 slaapkamers, moderne keuken met vaatwasser :smiley: Mooie badkamer met douche en vloerverwarming en een tuin. Op een eigen erf in mooie omgeving.

Bedankt voor de tips!!



Jammer dat 't Uutrusthuus geen website heeft, want zou misschien wel wat zijn, al gaat mijn voorkeur nog steeds uit naar buitenland.



Die boerderij waar jullie heen gaan ziet er erg mooi uit, Zeemeermin!! Heel veel plezier volgende week! Ik vind het alleen een beetje aan de dure kant… :roll:



Nog meer van dergelijke tips? :mrgreen:

@Zeemeermin wrote:

Voor een vakantiehuisje op een park betaal je vaak nog een keer zoveel en de huisjes vind ik dan meestal behoorlijk uitgeleefd!


Is ook zo, daarom gaat onze voorkeur nu ook niet uit naar een vakantiepark. Dat kan altijd nog, als het voor ons ventje ook echt meerwaarde heeft.

Wij zijn vorig jaar via avac vakantiewoningen naar Duitsland geweest.



Een heel groot huis, twee verdiepingen (wij waren er met 5 pers en 2 hondjes)

Voor helemaal niet veel geld. De omgeving was erg mooi, wij houden er niet van om in een stad te zijn. Dit was een klein dorpje, je moest dus wel overal heen rijden.

Ligt in het gebied de eiffel. Is helemaal nog niet zo heel lang rijden.







Ze hebben trouwens veel meer keuze, je kunt op de site aangeven welk gebied je wilt etc etc. Een aanrader :thumbup:

Wij hebben geboekt voor deze zomer bij BelVilla, huisje op een boerderij in bedrijf in Zuid-Duitsland, misschien zit daar iets voor je bij.

Ik heb gisteren zelf ook even op belvilla zitten snuffelen en daar is best wel wat te vinden. Kun je ook nog je voorkeuren aangeven :wink: Dus misschien de moeite waard om daar eens te kijken? En dan niet net dat ene huisje voor mijn neus wegkapen hè! :naughty:



:mrgreen:

Bedankt voor de tips!



Belvilla staat inderdaad genoeg op, dus altijd wel wat te vinden, denk ik ja. Alleen dan weet je toch nooit helemaal zeker wat je krijgt, vandaar dat ik concrete huisjestips ook wel kan waarderen… :slight_smile:



Enne, crien, ik zou niet durven… :mrgreen:

Je wilt niet naar een vakantiepark, anders zou ik Landal Sonnenberg aanraden. Daar gaan wij dit jaar voor de tweede keer naar toe. Ligt aan de Moezel, bij Trier. Prachtige omgeving, leuk park, nette huisjes. En in het voor-en naseizoen helemaal niet zo duur. Vaak krijg je ook nog jonge gezinnen-korting. Met vakantiehuizen heb ik helaas geen ervaring. :-*

Wij gaan ook niet naar het buitenland, maar Stradheuvel en Berkenheuvel zijn ook echt aanraders!

Dit is niet in het buitenland, maar ik wil je deze tip niet onthouden. Wellicht iets voor een andere keer. Wij gaan er volgende week heen!



*** commerciële link verwijderd

Klopt, heel goedkoop is het niet. Maar als je weet dat je koffie op hun kosten kan drinken (espresso-apparaat en koffiebonen aanwezig), er zijn veeeeel handdoeken aanwezig, bedden zijn opgemaakt dan vind ik dat wel het geld waard. Voor een vakantiehuisje op een park betaal je vaak nog een keer zoveel en de huisjes vind ik dan meestal behoorlijk uitgeleefd!



Ik hoop dat je een leuke accomodatie zal vinden voor jullie vakantie!