Okay, misschien een beetje rare topic, maar vroeg me af of mensen tips&trucs weten om de vrouw “vruchtbaarder” te maken, maar ook om het zaad van de man te “verbeteren” .
Okay wat ik zoal hoor:
Vrouw:
maximaal 2 kopjes koffie per dag (daarna verder ook geen cola meer)
Geen alcohol
stress vermijden
Man:
geen idee
Weet iemand iets?
X Do
Ja, voor mannen, veel vitamine C (kan sowieso geen kwaad, een eventueel teveel aan vitamine C plas je gewoon weer uit.). Mijn hubbie heeft het netjes genomen nadat ik dit gelezen had, weet niet of het mee heeft geholpen maar was snel zwanger daarna.
Niet roken, dit geld voor zowel de man als de vrouw.
Ik geloof dat een man ook een niet strakzittende onderbroek moet dragen. Worden de ballen te warm van.
De ballen hangen namelijk niet voor niets buiten zijn lichaam. Het zaad moet namelijk wat koeler bewaard (aangemaakt) worden dan lichaamstemperatuur.
eh… Vitamine C inderdaad.
En voor ons Foliumzuur. :think: maar of dat ook de vruchtbaarheid bevorderd dat weet ik niet.
Zoiezo is gezond eten natuurlijk bevoordelijk.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Voor de man: Extra multivitaminen en zink tabletten, voor de vrouw ook naast de foliumzuur extra multivitaminen…
Suc6!
Gr.
Ineke
ook voor de manis foliumzuur goed
niet te strakke ondergoed dragen voor de man is goed
niet te warm daar van onderen kleden :roll: :think: nu ja zei de gyn ooit es tegen me
zowel voor de man als vrouw geen alcohol of matig
niet roken of matig
sporten bewegen
hmmm. mijn partner ziet er zo leuk uit met zo’n strakke boxershort… :oops: :oops: :oops:
Hoe is het Bianca?? Het is zo rustig op het forum…
Bianca heeft druk, hihio valt et op? lief dat je vraagt hier redelijk hoor.
Gaat met ups en downs, Niet eens zo zeer om het zwanger worden maar ook zo wat andere privedingetjes die er bij komen kijken.
:-* voor jou.
Volgend jaar gaan we ons weer richten op zwanger worden, niet dan? Hoop dat het druk zijn en de andere dingen toch positief uitpakken en dat je opeens zwanger zult zijn!!
Ik heb overduidelijk vruchtbaar slijm deze maand, en dat terwijl ik dus niet bezig ben met zwanger worden omdat het niet mag!!! Vraag me dan toch af of dat invloed heeft dus op de eisprong. Maar weet dat wanneer het licht weer op groen staat ik er toch weer erg mee bezig zal zijn.
Nou, sterkte met alles.
Sorry meiden dat ik van de vraag afwijk…
Gr.
Ineke
man: koffie gaan ze vlugger van zwemmen (ooit gehoord op tv)
Ik begreep ook uit natuurlijke bladen en van de homeopaat: zink, vitamine E en selenium, vitamine C. Geloof dat dit te maken had met actief sperma en de hoeveelheid.
Verder vermijd ik sowieso alles wat niet echt goed voor je is, zoals te veel vet, chocola enz, medicijngebruik. Begreep van de homeopaat dat een candida-besmetting (een schimmel in je lijf) ook op je darmen kan zitten en dan de vruchtbaarheid kan verminderen. Verder slik ik multivitamine met foliumzuur maar had volgens de homeopaat toch een tekort aan jodium. Das dan wel jammer, dan denk je dat je van alles wel voldoende krijgt, is het toch niet zo…
uhm misschien beetje gek, maar vaginale douches… Zo spoel je het vruchtbaar slijm weg namelijk. Ik maak de hele boel van onder namelijk altijd grondig schoon, maar schijnt dus niet helemaal goed te zijn… dOE het nu ook niet meer… ff afwachten dus…
Sinds mijn man een drankje met zink neemt, merken we echt een verandering van de hoeveelheid vrolijke vriendjes, vind ik toch wel even de moeite van het vermelden nog waard.
Zink zit ook in visolietabletten.
Ik weet niet of het daaraan heeft gelegen maar ik heb bij mijn eerste vitamine E geslikt (had ik via via gehoord, volgens mij stond er op de verpakking dat het voor oudere mensen goed was…) en bij de andere 2 multivitaminen voor zwanger worden/zwangeren/borstvoedenden, en redelijk snel zwanger geworden.
Man:
zonder ondergoed slapen, een geen strak ondergoed. Dit was iets wat mijn hubbie moest doen van de gyn toen wij daar kwamen en het uiteindelijke resultaat(na 4 jaar wachten) is prachtig geworden :inlove: :inlove: en dat ook nog eens 2 keer :inlove: .
Zaad niet opsparen :oops: :oops: beter om de dag of 2 dagen een zaadlozing dan een aantal dagen niet, dat is ook niet goed voor de kwaliteit. :oops: :oops: (tja bij behandelingen in het ziekenhuis hoor je nog wel eens wat :oops: )