TIPS kindvriendelijke campings in Frankrijk gevraagd????

Ik zou graag een stacaravan willen huren in frankrijk… Het word de 1ste keer dat we met zijn 3en weg gaan(erg spannend) de kleine is dan een maand of 4.



Ik ben nog nooit in frankrijk op vakantie geweest! En het lijkt me erg leuk om daar een keer naar toe te gaan! Heb al zitten kijken op internet maar vind het erg moeilijk omdat ik er nog nooit ben gewwest en ik dus ook geen ervaringen met campings heb… weet gewoon niet waar ik zoeken moet!!!



Hebben jullie tips voor kindvriendelijke campings, waar je een stacaravan kunt huren en het ook niet al te duur is?? En waar jullie een goede ervaring mee hebben???



Alvast bedankt!

wij zijn naar camping Fayolan geweest in clairvaux-les-lacs (mooi weer, ligt aan een meertje, niet al te ver rijden, mooie omgeving) echt een supermooie camping :thumbup:

ziet er inderdaad mooi uit! jammer dat er geen strand in de buurt is…

hoi,



dit is een leuke camping:

http://www.mobilhomefrankrijk.nl/



mijn moeder heeft er een caravan staan.

is ideaal voor mensen met kinderen.



liefs van rose :-*

wij zijn met 5 gezinnen naar deze camping geweest en het was echt TOP!!! Het zwembad om te zoenen, een meer dan leuke grote speeltuin, een meertje met allerlei vertier de zee op kleine afstand… ECHT top vakantie gehad. Onze jongste was net 1,5… dus wel ietsies ouder, maar echt waar het was superleuk!!!



De reis is ons meer dan mee gevallen, op de heen weg tussenstop gedaan met hotelovernachting ,maar de teruugweg in 1 keer doorgekaggeld!



camping: domaine de Rive in Biscarosse



super de puper!

enne in het voorseizoen helemaal niet zo gek duur…

camping la roubine in de ardeche is ook echt ontzettend kindvriendelijk! Echt een geweldige camping. Wel heel veel nederlanders, de bazin is ook nederlandse , maar dat is met kleine kinderen ook wel heel erg leuk!

http://www.camping-roubine.com/nl/index.php

We zijn er een paar jaar achter elkaar geweest, er zijn ook heel leuke stadjes in de buurt en riviertjes waar je geweldig kunt zwemmen , ook met kleintjes.

@mamaartje wrote:

camping la roubine in de ardeche is ook echt ontzettend kindvriendelijk! Echt een geweldige camping. Wel heel veel nederlanders, de bazin is ook nederlandse , maar dat is met kleine kinderen ook wel heel erg leuk!

http://www.camping-roubine.com/nl/index.php

We zijn er een paar jaar achter elkaar geweest, er zijn ook heel leuke stadjes in de buurt en riviertjes waar je geweldig kunt zwemmen , ook met kleintjes.




Grappig, daar hebben wij net gereserveerd voor de zomervakantie. Fijn te lezen dat het leuk is :lol:

Geen ervaringen hier, maar mss wel een tip. Je kunt even Googelen op Petit Paradis. Daar staan campings op die uitsluitend kindvriendelijk zijn en hele baby/kinderpakketten hebben.

wij zijn van de zomer op ‘le chanet’ geweest.

superomgeving en er was een zwembad. Dat vonden onze kindjes van 6mnd, anderhalf jaar en 2 1/2 jaar (was met mn broer) prima!



Nu gaan ze verbouwen, dus hopelijk is t aankomende zomer ook weer leuk! Tis in de bergen (jura) dus echt een pracht omgeving!!

Tis ongeveer 30km onder Besançon…