Tips gevraagd

Hoi hoi

Onze zoon is bijna 3 maand en komt 's nachts nog steeds tussen 4 en 5 voor de fles.

De laatste fles 's avonds krijgt hij tussen half 11 en half 12

Dit op dit moment het schema:

5 uur 120+4

9 uur 150+5

13.30 150+5

18.00 150+5

22.30 150+5

Geef al forte door de voeding.

Nu breken mij de nachten op dit moment erg op, en mijn vriend is chauffeur en 's nachts meestal niet thuis, en als hij thuis is wil hij met alle liefde de fles doen maar dan lig ik wakker tot hij klaar is dus kan ik het net zo goed zelf doen.

Ik wil wel iets anders proberen of gaan schuiven alleen weet ik niet hoe want onze zoon is nogal een hongerige jongen.

Iemand tips?

ik heb geen tips, maar is dat niet ook vrij normaal.

een kind van drie mnd hoeft nog niet door te slapen.

ik ben er al even uit, dus weet niet meer precies hoeveel ze per fles zouden mogen, maar de 150 gaat gewoon leeg, of blijft er wat over? misschien laatste fles 180 cc doen? kijken wat voor effect dat heeft? misschien komt de kleine dan niet 9 uur voor een nieuwe fles maar 7 uur, maar dan ben je in ieder geval van de 4-5 uur voeding af…

maar met 3 maanden hoeven ze idd nog niet door te slapen…

gr. Louise

Alles flessen gaan allemaal leeg!

die 180 zou een optie kunnen zijn.

heb ff gerekend dan kom ik ver onder de liter dus kan vanaaf gelijk proberen.

Ben benieuwd, meneer heeft ook uitgevonden dat hij 's nachts moet poepen (dan huilt ie alsnog en als ik hem verschoon en weer weg leg pikt ie dat natuurlijk niet hihi)

hier kwam Aukje ook rond 4 uur, en sliep halverwege de fles alweer. Naar mijn idee had ze ook geen dramatiserende honger. Flesjes overdag gingen wisselend leeg. Ik had gewoon geen zin meer in de nachtvoeding en heb toen heel ‘cold turkey’ geen fles meer gegeven. Was 3 nachten en toen sliep ze door. Ze huilde nooit langer dan een uurtje ( ging tussendoor troosten en speentje geven ) en ging nooit echt uit dr naad.

Sindsdien ging ze overdag 5 flessen van 150 alle keren leegdrinken. En nu zit ze zelfs al op 4 flessen van 180.

Volg vooral je eigen gevoel!!!

Jaaaah!

Die speen!

Keano wil niet één speen, heb alles geprobeerd!

Difrax kers, Difrax Combi, Bibi, Avent…hij wil niet eentje ervan!!

Hij heeft vandaag 1x een extra fles gehad van 120 want hij was niet stil te krijgen…hopelijk gaat ie nu niet alles verwarren, was net boven en hij heeft zelfs al gepoept hihi : :smiley:

Hoop niet dat hij zometeen denk dat het 5 uur is!

Bedankt voor zover voor jullie tips…meer tips zijn welkom!

Ik vind het eigenlijk heel keurig van half 11/half 12 tot 4/5. Dat is toch 5.5 uur achter elkaar. ik kan me voorstellen dat het vermoeiend is maar elk kindje heeft toch zijn eigen ritme. succes :hug:

naatjuh hoe gaat ie nu?

Gaat redelijk goed, hij krijgt nog steeds tussen half 11 en half 12 de fles en slaapt door tot ongeveer half 6…zit dus al verbetering in!

Op naar de 7 uur wakker worden :smiley:

ik houd me nooit aan de maanden + hoeveel ze mogen , ik kijk vaak naar het gewicht.

Onze jongste is nu 2 1/2 maand en krijgt 5 flessen van 180+6

omdat zijn gewicht valt in de categorie 4+ maand :mrgreen:

ze hoevennog niet door te slapen . maar anders probeer je de laatste fles iets meer te doen .

Dus 180+6 en dan leegmaken tot 180 ofzo .

Inmiddels al 3 dagen van 23.30 tot 06.30!!!

:lol:

Krijgt nu 's morgens 150+5

en de rest van de dag 180+6 (4 flessen, totaal 5) :angel: