Tips gevraagd voor sinterklaaskado voor dreumes

Oh hier ook zo’n ballending die ze voor haar 1e verjaardag gehad heeft en waar ze nu nog dagelijks mee speelt.

Deze is het:

Het is voor nu even een schattig paardenboerderijtje geworden (met boerinnetje :inlove: ) van Little people :slight_smile: Was toevallig i/d aanbieding voor maar 15 euro bij de bijenkorf :thumbup:

Als ze het leuk blijft vinden krijgt ze de grote boerderij met voeldiertjes voor Sinterklaas :inlove: (mama hoopt van wel, want ze vindt hem zelf zo leuk… :oops: :mrgreen: )

Hier ook een ventje van ruim een jaar wat verzot is op zijn ballenbaan! Het is een soort houten knikkerbaan, maar dan met ballen. Ook blokjes en ander speelgoed worden regelmatig uitgeprobeerd op de ballenbaan, maar dan moet hij toch constateren dat dat niet rolt… :mrgreen:



Zelf houden wij het bij wat kleins voor Sinterklaas (ben bang dat hij genoeg verwend wordt door anderen) en hebben een ‘kleurbal’ gekocht: een bal met uitstekende wascokrijtjes. Hij heeft nog niet de motoriek om een pen oid goed vast te houden, maar zo’n bal moet wel lukken. Stuk papier op zijn kinderstoelblad vast maken en krassen maar! Zie het al helemaal voor me… :inlove: En als hij er te klein voor is, wachten we nog even. :wink:

Ik ben ook niet zo van ‘plastic’ speelgoed en we hebben hier veel hout. Op dit moment speelt Nica (19 maand) veel met stapelbekers, yoghurtemmertjes en haar loopkar.

Voor sinterklaas heb ik voor de kids (ik heb een gastouderopvang aan huis) deze gekocht:





Voor de kerst krijgt ze een houten loopfietsje, ze heeft nu wel zo’n plastic loopkar maar die staat in haar tuinhuisje :wink:



Verder is duplo hier erg in trek en boekjes!



Maar ach, alles is zooooooooo leuk :drool: :drool: :drool:

Hoi



Hier krijgt zoonlief van ons : de little people kerststal, Een verhuisdoos vol little people met dank aan het forum :smiley: En van fischer price een dachbord met stuurtje vooraan de autostoel.



Bij opa krijgt ie de little tike vrachtwagen met oplegger

Bij oma een hoop kleding en wat speelgoed.



in ieder geval wordt ie weer strontverwent net als mijn 2 oudste

snijfruit enz??? wie helpt me, wat is dat?? :angel: