Tips gevraagd bij klein leeftijdsverschil

Onze Bas en Sanne schelen 18 maanden op de dag af en de eerste maanden was goed te doen, maar nu Sanne mobieler wordt is het wel pittiger, want Bas zit net in de fase alles in van mij!!



Ik heb geen duowagen gebruikt, vond het niet fijn en Bas liep al een tijdje en kon al best een paar km lopen , dus dat zo gelaten. We hebben wel een extra buggy aangeschaft, voor als we verder weggingen met ons gezinnetje. Bas hebben we toen ik 37 weken uit de box gelaten en daar was hij ook wel aan toe.



Nu gaan we voor een derde en eerlijk gezegd zou ik het niet erg vinden als ik nu weer zwanger zou zijn. Het is inderdaad de eerste 2-3 jaar wel zwaar, maar erna hebben ze wel vaak meer aan elkaar.

Ik ben nu zwanger van de 2de.

Er zit dan 16 mnd tussen, hier komt er geen 2de box.

Ze zit er nu al bijna niet meer in, alleen ff als ik de vloer dwijl ofzo…

Duowagen komt er zeker, Amy stapt al wel rond de tafel/bank enzo…

Maar het lijkt me dadelijk toch iets praktischer als ik ff boodschappen of de stad in wil ik niet achter 1 kleine aan moet vangen die net goed wandelt…Erg vermoeiend…

Voor de rest krijgt de oudste een nieuwe kamer, dus nieuw bed/commode/kast.

We krijgen weer een meisje dus kunnen gelukkig veel hergebruiken van de kamertjes zeg maar…

Voor de rest laat ik alles rustig op me afkomen, druk zal het zeker worden.

Maar genieten zullen we ook zeker wel doen…



Succes allemaal!!

Bri, wat voor een nieuw bed koop je voor je oudste? Ik zit in eenzelfde situatie en vroeg me af of de oudste met 18 tot 19 maanden al in een groot bed kan of dat ik er een tweede ledikantje bij moet kopen.