Tips bij onrustig drinken?

Sem drinkt zo onrustig ik word er echt moedeloos van. Het begint netjes rustig maar vanaf halverwege de fles wordt het een soort gevecht, dan ligt hij te maaien met zijn armen en mijn handen wegduwen en soms mept hij gewoon de fles uit mijn handen. Ook gaat hij ineen krimpen (dus hoofdje voorover) en zijn beentjes optrekken. Hij wordt momenteel getest op koemelkallergie en ik denk ook dat dat het wel is, maar we krijgen a.s. maandag de uitslag pas en de laatste dagen is het onrustige drinken steeds erger aan het worden. De afgelopen tijd is best zwaar geweest hij huilt veel al 2 weken in het zkh gelegen ik ben gewoon op aan het raken en kan af en toe het geduld niet meer opbrengen maar wil niet dat hij dat merkt en nog onrustiger wordt. Heeft er nog iemand tips waardoor ik hem een beetje rustig kan houden zodat hij zijn flesjes rustig op kan drinken?

Misschien heb je het allang geprobeerd, maar wellicht eens een andere fles/speen gebruiken? Of anders alvast overstappen op Pepti?

Succes!

Hij heeft al speciale voeding maar die is nog niet goed, zit al boven de pepti. Ben al overgestapt van Avent naar Dodie flessen maar hij gedraagt zich tijdens het drinken onrustig, het drinken zelf wordt daardoor natuurlijk ook onrustig…

Hmm :think:

Ik ben zelf helemaal fan van de difrax-s Flessen, zuigen geen vacuum, en hebben een mooi drinktempo…Wellicht eens proberen? Ik zou het anders ook niet weten meid…

Tjah ik heb dat dus met layla ook Maar dan met bv. drinken loslaten inelkaar krimpen en dan als een bezettene weer aanhappen. Ik stop dan meteen en probeer het 10 min later weer. Meestal is het bij haar dat er dan dat of een boertje dwarszit of( nog steeds) erge kramp. ALs ik met haar zou gaan “vechten” of haar haar gang laat gaan dan hapt ze nog meer lucht met als resultaat: kramp.

Wat ik 1 keer uit puuurree wanhoop heb gedaan omdat ze echt moeets drinken, de stofzuiger aan gezet en haar toen aangelegd en toen dronk ze rustig…maar dat lijkt me niet echt gezond.