tips betaalbaar huwelijksdiner/high tea

Nou dat heeft mijn ceremoniemeester allemaal niet geregeld hoor :shifty: dat zijn meer taken voor een weddingplanner.

Een ceremoniemeester is wat mij betreft echt voor de dag zelf (hij kreeg van ons een dik draaiboek :oops: maar dat hebben wij dus wel zelf gemaakt! ) en voor het regelen van cadeautjes, speeches etc vanuit familie en vrienden.

@Marlous79 wrote:

Nou dat heeft mijn ceremoniemeester allemaal niet geregeld hoor :shifty: dat zijn meer taken voor een weddingplanner.

Een ceremoniemeester is wat mij betreft echt voor de dag zelf (hij kreeg van ons een dik draaiboek :oops: maar dat hebben wij dus wel zelf gemaakt! ) en voor het regelen van cadeautjes, speeches etc vanuit familie en vrienden.

Zelf niet getrouwd, maar dat was idd ook wat de ceremoniemeester bij mn sz deed, de dag zelf alles in handen houden, speeches vantevoren geregeld wie wat en wanneer, contact met de cateraars/bediening op de dag zelf, verder draaiboek volgen en zorgen voor de bruid en bruidegom. Ze ging ook mee naar de wc bijv om dr jurk omhoog te houden :angel:

Onze ceremoniemeesters regelden ook alles op de dag zelf. Voor de rest hadden we het zelf geregeld. Was wel erg prettig, we hoefden nergens meer aan te denken, al was het voor mij ook even omschakelen hoor :wink:

Toen wij plannen hadden om te trouwen ben ik op het forum van Trouwshop terecht gekomen, maar ik weet niet hoe actief die nog is. Heeeeeel soms kijk ik er nog en de laatste keer was het er niet zo druk, maar er staan wel heel veel tips op.

Veel plezier met organiseren!

@Lily2006 wrote:

Ieek! Nou, dát gaan we echt niet doen :oops:

Zij heeft een heel ander gevoel voor stijl dan ik en dat geldt eigenlijk voor alles. Ik vind het wel fijn als ze het op de dag zelf allemaal regelt.

Dus, de bloemen voor de versieringen en bijv de taart ophaalt en deze bevestigt, de DJ en catering ontvangt en aanwijzingen geeft bij de opbouw terwijl ik bij de kapper en visagist zit.

En het is ook lastig want heel veel dingen regel ik vanuit mijn ‘connecties’, bijv mijn zusje heeft bij een bakker gewerkt, mijn beste vriend is zelf DJ maar ik wil niet dat hij werkt dus hij regelt een DJ, enz.

Wel knap dat jij dat kon zeg! Ik zou veel te bang zijn dat het niet precies is zoals ik wilde…

Controlfreak forever :roll:

Ik ben ook een control freak. Echter, mijn zusje weet precies wat onze smaak is. Daarnaast heb je ook zoiets als overleg :mrgreen:

Maar het belangrijkste is dat je CM weet wat JULLIE willen en dat uitvoert.

Maar iemand die de dag regelt is ook super! Heb je op de dag zelf rust en kun je genieten. Wij hebben tussendoor ook een half uurtje geplant voor schoenen uitschoppen en thee drinken samen :inlove: