Ik bedoel onderstaande slip (voorbeeldje, zijn vast meer merken) Deze is te koop bij baby-walz voor 9,50.
En 2 plaatjes van een bellywedge erbij
He gemamma
Wat vervelend dat je zo’n ;last hebt.
Ik sluit me aan bij Niek!. De banden van Anita werken vanaf de onderkant en daar heb je dus niet echt iets aa.
Ik zou inderdaad ook bij een schuimrubberhuis oid een belly wedge laten maken.
sterkte en ik zal nog eens goed nadenken.
Niek, ik ben weer thuis, pb je me je adres?
Dan doe ik ze in de was en stuur ik ze op (nadat ik ze gezocht en gevonden heb 8) ). Ik bedacht me, ik heb ook nog een gewone lange brace liggen, die stuur ik mee, wellicht dat je daar ook nog iets mee kan.
Hoi LK, welkom thuis! Fijne vakantie gehad?
Te gek, lief dat je ze aan me wilt uitlenen! Ik heb je net een pb gestuurd met mijn adresgegevens
Groetjes!
ik heb de serola bekkenband de hele zwangerschap gebruikt ik had ook ernstige bekkenklachten, door de band veel minder en ook minder pijn…
de fysio vertelde me dat dit de beste band was en de site waar ik hem voordelig heb aangeschaft haalt deze uit amerika…
hij houd je bekken stevig bij elkaar zodat het niet veel meer kan schuiven en bewegen en daardoor dus minder pijn :thumbup:
je kan hem gewoon over je kleren om je heen doen, is ook heel handig
ze zetten op de bon dat het voo rmedische redenen is en dan afhankelijk van je pakket in de zorgverzekering hem helemaal vergoed :thumbup:
ik weet niet of iemand de link voor fysiowebwinkel, dan PB maar…