Tips Ardennen

We overwegen om tijdens de zomer met z’n viertjes naar de Ardennen te gaan. Nog nooit geweest, dus hoop hier wat tips te krijgen over een leuke locatie/adres:

• we willen een huisje/stacaravan/bungalow met eigen sanitair
  • mag wat meer luxe zijn
  • kinderfaciliteiten, kinderactiviteiten zoals bijv. zwembad/speeltuin/
  • leuke dorpjes in de buurt

Alvast bedankt!

zou in de buurt van han gaan is erg leuk met de grot en wildpark waar je met een treintje door heen gaat en geloof ook een buitenspeeltuin in de buurt

maar wat er aan parken zitten geen idee misschien iets van landal of centerparcs?

even gekeken voor je er zit wel een park van Landal in de ardennen

vlakbij namur en Dinant (heeft ook een grot)

al die dorpjes zijn geloof ik wel leuk in de ardennen :think:

wij zijn een keer geweest in charleroi huisje van een kennis gehuurd en zijn toen alle dorpjes/stadjes af geweest

en een keer iets als een park van landal maar weet het niet zeker was iig een leuk park

en een keer een camping in bertrix maar dat was helemaal niks die camping

maar wat ik zo een beetje weet waar wij toen zijn geweest is han/spa/dinant voor de grotten en volgens mij was het verder ook mooi

liege maar geloof dat dat vooral op de terugreis was

namur uh lion en vast nog veel meer :think:

charleroi maar volgens mij was daar weinig te beleven

Wil je per se op een vakantiepark? In de Ardennen staan namelijk ook erg leuke huisjes die je kunt huren. Van oud en nostalogisch tot modern.

We zijn vorig jaar naar Sunparks Ardennen geweest, lag vlakbij durbuy en plopsaland coo. Huisjes waren oud en moesten hoognodig gerenoveerd worden maar het zwembad was top en ze hadden een goede binnen- en buitenspeelruimte.

Hoi Pé!

Ardennen is altijd leuk! Zeker met kinderen!

We gaan ook altijd in de meivakantie met heel de familie!

De afgelopen jaren hebben we altijd een vakantiehuis gehuurd. We zijn namelijk met een grotere groep (6 volwassenen en 4 kinderen) en dan is 1 groot huis wel echt het leukste. Misschien dat je er wat aan hebt, hier boeken wij in ieder geval altijd ons]vakantiehuis in de Ardennen.

Leuk om een dagje heen te gaan zijn de Watervallen van Coo.

Leuk om te zien en ook om bij te gaan wandelen.

Nog een tip: ga paardrijden in de Ardennen! De kinderen zullen het geweldig vinden!

Kun je hier iets mee? :slight_smile:

Edit beheer: alle commerciële links uitgeschakeld.

Lief, al jullie reacties. Dank jullie wel!

Ik ga de tips zeker opslaan, en hopelijk hebben andere mensen nog iets aan deze tips, zelf hebben we gisteravond toch iets anders geboekt :smiley:

Het is Noord-Frankrijk geworden.