Tip voor een elektrische tandenborstel?

Ik overweeg een elektrische tandenborstel te kopen voor onze oudste. Hebben jullie een tip voor een leuke borstel die wat stimuleert om de 2 minuten vol te houden? Ik las op internet de sonicare kids die muziekjes maakt. Lijkt me wel iets, maar is behoorlijk prijzig (€79,-) en ik ben een beetje bang dat het dan toch weer tegenvalt…

Wij hebben er eentje bij het KV gekocht, rond de €20-30. Oplaadbaar, dus zonder batterijen. Roze met blauw, op de borsteltjes staan prinsessen. Je hebt ze ook in een Cars-versie. Muziekjes erop is echt niet nodig. Je kunt er gratis zelf bij zingen. :mrgreen:

@Jippie wrote:

Wij hebben er eentje bij het KV gekocht, rond de €20-30. Oplaadbaar, dus zonder batterijen. Roze met blauw, op de borsteltjes staan prinsessen. Je hebt ze ook in een Cars-versie. Muziekjes erop is echt niet nodig. Je kunt er gratis zelf bij zingen. :mrgreen:




en die oral b cars kopjes passen ook op de meeste gewone oral b tandenborstels :thumbup: (maar hier gebruiken onze jongens gewoon dezelfde electrische tandenborstel als wij, met dezelfde saaie witte borsteltjes).

Gos… het word saai… maar eh… hier hetzelfde als MamaMarije.



Gewoon een oral B family houder X2… met elke 2 houders en daar hebben we een arsenaal aan saaie witte borsteltjes bij met een gekleurd ringetje erom zodat iedereen weet welke van wie is.



Suus is onze trouwe poetser, dus ze slaat geen dag over en zelfs zij kan hier gewoon mee uit de voeten. Wij gebruiken een kookwekkertje en vermaken ons prima met gekke bekken trekken, moppen tappen en kijken wie het duidelijkst kan praten met een tandenborstel en tandpasta in je mond… de spiegel maken we erna wel weer schoon… :angel:

Hier ook een oral B, was niet zo duur. Bij de Blokker gekocht geloof ik. En koop ook de opzetstukjes bij de Kruidvat met prinsessen/mini mouse/cars etc :slight_smile:

Ik heb een oralb sonic, vergelijkbaar met de sonicare.

Deze geeft netjes de tijd die je moet poetsen aan maar geen muziekjes erin.

Verder zitten er nog 2 andere standen op, 1 voor je tandvlees en de ander voor je tong geloof ik, maar eerlijk gezegd gebruiken wij die amper.