Tip voor eczeem!

Ik weet niet of het bij iedereen helpt, maar bij mijn dochtertje werkt het perfect:

Rescue Cream van Bach bloesems

Toen zij eczeem kreeg op haar wangetjes en tussen haar wenkbrauwen ben ik dit 2x per dag gaan smeren en het verdween als sneeuw voor de zon! Ik moet het wel volhouden want als ik het een dag niet doe, voelt haar huidje meteen weer ruw.

Hoi,

Is het ook vast gesteld door een arts dat het exeem is :think:

Ik heb al zoveel middeltjes gekocht en gehad van de arts maar nog steeds heb ik het wondermiddel niet gevonden.

bij mijn dochtertje is het zo , dat ze het zelfs openkrabt :?

gr melanie

Hoi Melanie

Ik ben met Ilse naar de huisarts geweest om te vragen wat het was.

Haar wangetjes en het stukje tussen haar wenkbrauwen waren helemaal ruw, verdikt en met gele korstjes. Ook leek het of ze er jeuk aan had want ze zat steeds met haar handjes in haar gezichtje en draaide extreem veel met haar hoofdje over het lakentje.

De huisarts vond het een ‘beetje eczeemachtig’ en heeft een vaseline lanette creme voorgeschreven. Ze vond het te vroeg voor hormoonzalf omdat het nog niet zo heel erg was. Maar ik ben toen dus begonnen met die Rescue cream en het is echt een wereld van verschil.

Je zou het kunnen proberen… Ben wel benieuwd of het bij anderen ook helpt…

Groetjes, Ellen

Hoi,

Hier is het dus droog vurig rood en echt plekken in het gezicht en op armen/benen/ en heel veel krabben.

en dan echt open krabben :?

in de zomer heeft ze er praktisch geen last van.

maar die gele korstjes herken ik niet :think:

misschien toch een ander vorm.

:think:

wij hadden met die leeftijd wel al hormoon zalf, we proberen het zo min mogenlijk te smeren op de plekjes.

maar soms moet je wel.

Ze heeft net in een creme badje gezeten van weleda :drool:

dus het huidje is weer lekker vettig :wink:

gr mel

Je zou het eens kunnen proberen. Op de tube staat dat het verzachtend en herstellend werkt… En dat inwerkt op het natuurlijke herstellingsvermogen van de huid. Zoiets…

Naar hoor, als je kleintje er zo’n last van heeft. Succes ermee!

Kun je dat gewoon bij de drogist kopen…vind ik het proberen wel eens waard. Jasmijn heeft volgens mij ook een soort van eczeem plekjes boven haar oogje…

Ik weet niet of ze het bij de gewone drogisterijen (ketens) verkopen, maar vaak wel bij de kleinere. Je kan het ook op internet betellen bij drgster*.net

Hoop zo dat het bij jullie ook werkt!

@Ellentje wrote:

Hoi Melanie

Ik ben met Ilse naar de huisarts geweest om te vragen wat het was.

Haar wangetjes en het stukje tussen haar wenkbrauwen waren helemaal ruw, verdikt en met gele korstjes. Ook leek het of ze er jeuk aan had want ze zat steeds met haar handjes in haar gezichtje en draaide extreem veel met haar hoofdje over het lakentje.

De huisarts vond het een ‘beetje eczeemachtig’ en heeft een vaseline lanette creme voorgeschreven. Ze vond het te vroeg voor hormoonzalf omdat het nog niet zo heel erg was. Maar ik ben toen dus begonnen met die Rescue cream en het is echt een wereld van verschil.

Je zou het kunnen proberen… Ben wel benieuwd of het bij anderen ook helpt…

Groetjes, Ellen

gaf de ha an dat dat exceem was/? bij sophie ziet het er hetzelfde uit zoals je nou beschrijft. en ze reageerde hetzelfe, en hier zei de ha dat het krentenbaard was…

Yeps. Huisarts noemde het eczeem en schreef een vaseline creme voor. Hormoonzalf wou ze nog niet doen, dan moest het eerst erger worden :?

Zemelenbad en goed vet houden, werkt bij ons prima .Maar, Emma heeft er dan ook niet zo heel erg veel last van.

klinkt mij ook wel als berg…Maar goed bach bloesem is idd wonderspul :mrgreen:

is bij de meeste reform-zaken wel te verkrijgen… werkt ook goed na een prikje!!!

Back Bloesem remedie rescue werkt echt bij alles gewoon :thumbup:

Ik krijg binnenkort een zelfgemaakt brouwseltje voor Ryan z’n eczeem. Schoonzus studeert kruidentherapie, dus ik ben benieuwd!