Tina?

Gat in de markt? Wie wil er een blad met me beginnen voor meiden tussen van groep 4 tot en met groep 8? :mrgreen:

@dragon wrote:

@Mama_jeanet wrote:
@yvon wrote:
Bedankt voor het meedenken :-*

Denk dat de Tina gewoon is meegegroeid dan, ik ben inderdaad wat ouder, toen was ie echt ‘simpeler’ zegmaar, kwam ook wel eens wat van verliefdheid in voor maar het merendeel waren gewone meidenavonturen in stripvorm en verhaaltjes.

Ik ben van '80 en ik ken de tina toch ook wel als een blad waar dingen zoals sex, masturberen, hoe je het beste kan zoenen , enz in voor kwamen dus voor een meisje van 7 jaar zou ik idd iets anders zoeken.

Vorige week heb ik naar de BZT-show gekeken en daar kwam iets in over het meiden blad Girlz en daar stonden ook veel dingen in over sex ed.. die meiden waren denk ik ook een jaar of 10 :shock: die een hele hoop van die bladen kregen...


Ik ben van 83 en heb jaaaaaren de Tina gelezen van mijn 8e, ging inderdaad al over de eerste verlieftheid, kussen en handjes vasthouden :mrgreen:
Maar ik kan me totaal niet herrineren dat er in dat blad over sex en mastruberen ging hoor :shock:
Ik heb er net nog een paar oude op zolder snel doorgebladerd maar dat staat er echt niet in hoor :naughty:

Dat kwam wel aanbod in een blad dat ik later las namelijk de break-out.
Vragen zoals kan ik zwanger worden van een douchekop :shock: etc kwamen daar in voor.
Die kwamen ook voor in de tina, dat weet ik nog heel goed :wink:

@Mama_jeanet wrote:

@dragon wrote:
@Mama_jeanet wrote:
@yvon wrote:
Bedankt voor het meedenken :-*

Denk dat de Tina gewoon is meegegroeid dan, ik ben inderdaad wat ouder, toen was ie echt ‘simpeler’ zegmaar, kwam ook wel eens wat van verliefdheid in voor maar het merendeel waren gewone meidenavonturen in stripvorm en verhaaltjes.

Ik ben van '80 en ik ken de tina toch ook wel als een blad waar dingen zoals sex, masturberen, hoe je het beste kan zoenen , enz in voor kwamen dus voor een meisje van 7 jaar zou ik idd iets anders zoeken.

Vorige week heb ik naar de BZT-show gekeken en daar kwam iets in over het meiden blad Girlz en daar stonden ook veel dingen in over sex ed.. die meiden waren denk ik ook een jaar of 10 :shock: die een hele hoop van die bladen kregen...


:shock: Oke, Tina is definitief van de baan, zou ze het teletubbie blad nog leuk vinden :think: :mrgreen:

Ik ben van 83 en heb jaaaaaren de Tina gelezen van mijn 8e, ging inderdaad al over de eerste verlieftheid, kussen en handjes vasthouden :mrgreen:
Maar ik kan me totaal niet herrineren dat er in dat blad over sex en mastruberen ging hoor :shock:
Ik heb er net nog een paar oude op zolder snel doorgebladerd maar dat staat er echt niet in hoor :naughty:

Dat kwam wel aanbod in een blad dat ik later las namelijk de break-out.
Vragen zoals kan ik zwanger worden van een douchekop :shock: etc kwamen daar in voor.
Die kwamen ook voor in de tina, dat weet ik nog heel goed :wink:

@Mama_jeanet wrote:

@dragon wrote:
@Mama_jeanet wrote:
@yvon wrote:
Bedankt voor het meedenken :-*

Denk dat de Tina gewoon is meegegroeid dan, ik ben inderdaad wat ouder, toen was ie echt ‘simpeler’ zegmaar, kwam ook wel eens wat van verliefdheid in voor maar het merendeel waren gewone meidenavonturen in stripvorm en verhaaltjes.

Ik ben van '80 en ik ken de tina toch ook wel als een blad waar dingen zoals sex, masturberen, hoe je het beste kan zoenen , enz in voor kwamen dus voor een meisje van 7 jaar zou ik idd iets anders zoeken.

Vorige week heb ik naar de BZT-show gekeken en daar kwam iets in over het meiden blad Girlz en daar stonden ook veel dingen in over sex ed.. die meiden waren denk ik ook een jaar of 10 :shock: die een hele hoop van die bladen kregen...


Ik ben van 83 en heb jaaaaaren de Tina gelezen van mijn 8e, ging inderdaad al over de eerste verlieftheid, kussen en handjes vasthouden :mrgreen:
Maar ik kan me totaal niet herrineren dat er in dat blad over sex en mastruberen ging hoor :shock:
Ik heb er net nog een paar oude op zolder snel doorgebladerd maar dat staat er echt niet in hoor :naughty:

Dat kwam wel aanbod in een blad dat ik later las namelijk de break-out.
Vragen zoals kan ik zwanger worden van een douchekop :shock: etc kwamen daar in voor.
Die kwamen ook voor in de tina, dat weet ik nog heel goed :wink:


Oke, tina is definitief van de baan, zou ze het teletubbie blad nog leuk vinden :think: :mrgreen:

@yvon wrote:

Gat in de markt? Wie wil er een blad met me beginnen voor meiden tussen van groep 4 tot en met groep 8? :mrgreen:




Ik heb vier jaar terug een voorstel geschreven naar een uitgeverij.

Ik stelde voor een glamour-magazine voor moeders uit te brengen.

Daar was de tijd nog niet rijp voor, reageerden ze toen, bla bla bla.

En nu liggen de schappen er vol mee :evil:





Dus ik doe met je mee. Meteen.



Ik heb na de zomer ws. toch geen baan meer. Wanneer beginnen we :angel:

Ik las vroeger de Okkie (via school, net als de bobo en de taptoe). Okkie was geloof ik voor de leeftijd 6 tot 9 jaar. Zou het nog bestaan? :think:

@yvon wrote:



aar hebben. Heb na mijn moeders overlijden ook dozen met de Ponyclub gevonden, de Tina van toen zal ook nog wel ergens zwerven.




De Ponyclub!! daar was ik vroeger lid van(havertje club)!!!

Ik had ook dozen vol,totdat mn vader besloot ze bij het oud papier te zetten(zonder mij te verwittigen). :frowning:

Net stappels Tina op zolder door gebladerd (vraag me meteen ook af waarom ik dat in hemelsnaam allemaal bewaard heb :think: )



Maar sorry kan er toch echt niets over sex in terug vinden hoor :think:

Alleen vragen over onschuldig zoenen.

dat herinner ik me ook niet hoor, volgens mij was dat de Yes ofzo.



En zelfs nu nog zie ik geen hele gekke dingen in de Tina staan.

@dragon wrote:

Net stappels Tina op zolder door gebladerd (vraag me meteen ook af waarom ik dat in hemelsnaam allemaal bewaard heb :think: )



Maar sorry kan er toch echt niets over sex in terug vinden hoor :think:

Alleen vragen over onschuldig zoenen.




whahaha, iedereen duikt de zolder op :mrgreen:

@irry-me wrote:

@yvon wrote:


aar hebben. Heb na mijn moeders overlijden ook dozen met de Ponyclub gevonden, de Tina van toen zal ook nog wel ergens zwerven.




De Ponyclub!! daar was ik vroeger lid van(havertje club)!!!

Ik had ook dozen vol,totdat mn vader besloot ze bij het oud papier te zetten(zonder mij te verwittigen). :frowning:




Jaaaaa, heb er nog ingestaan ook, met mijn lievelingspony Clara. Havertje club, dat was ik vergeten, maar inderdaad, heb er nog postpapier van ergens

@lydia wrote:

@yvon wrote:
Gat in de markt? Wie wil er een blad met me beginnen voor meiden tussen van groep 4 tot en met groep 8? :mrgreen:




Ik heb vier jaar terug een voorstel geschreven naar een uitgeverij.

Ik stelde voor een glamour-magazine voor moeders uit te brengen.

Daar was de tijd nog niet rijp voor, reageerden ze toen, bla bla bla.

En nu liggen de schappen er vol mee :evil:





Dus ik doe met je mee. Meteen.



Ik heb na de zomer ws. toch geen baan meer. Wanneer beginnen we :angel:




Auwwww, dat is frustrerend zeg :evil:



Maarreh, wie weet is het een idee, ik heb alleen totaal geen ervaring met de uitgeverijbranche. Ik kan wél redelijk schrijven maar geen flauwe notie hoe ik iets zou moeten opstarten. Vind het wel erg initiatiefrijk van je dat je naar een uitgeverij gestapt bent trouwens, al eerder ambities in die richting gehad?



Groetjes,

Yvonne

@yvon wrote:

Mijn dochter wil graag een abonnement op een tijdschrift, lijkt mij een leuk cadeautje voor de feestdagen dus een paar verschillende gekocht de afgelopen maand en zij vindt de Tina wel leuk.

Nou ben ik bijna bejaard, maar ik heb ooit óók een abonnement op de Tina gehad en de Tina van toen, is niet de Tina van nu zeg maar. Even op de site gesnuffeld en er zijn best veel meiden van voortgezet onderwijs die ook nog steeds een abonnement hebben. Er staat best veel in over verliefdheid, zoenen, mode etc. Zo preuts ben ik niet maar ik vraag me af in hoeverre dit haar gaat boeien de komende tijd (ze is dus 7). Weet iemand nog iets anders wat meer op die leeftijd gespitst is? Ik bedoel, ik zag in de gauwigheid ook een blad van high school musical maar in die strips stonden ze ook al te zoenen etc. Donald Duck vindt ze niet leuk, het moet wel een beetje meisjesachtig zijn. Heb nu de Penny in haar schoen geduwd, dat zag er iets ‘jonger’ uit maar gaat voornamelijk over paarden en pony’s. Ik word hier zo moe van he, mogen ze niet gewoon even klein zijn ofzo, de Tina was altijd zo heerlijk onschuldig vroeger, zucht…

Iemand nog andere suggesties voor een jongedame van 7?




't Is inderdaad niet meer de Tina van vroeger, behalve Noortje, die blijft eeuwig 15! :mrgreen:



Maar goed, mijn oudste die toen een jaar of 9 was kreeg een abonnement. ze is nu 13 en begint er een beetje op uitgekeken te raken. Haar jongere zusje is nu net 9 geworden en begint het leuk te vinden. 7 is misschien iets te jong, maar als zij aangeeft dat ze het leuk vindt?

Zou het dus gewoon aan haar zelf vragen. En ja, ze houden zich soms al met vragen bezig waar jij van denkt dat ze dat nog niet doen, en nee, niet ieder meisje verteld dat aan haar moeder! :wink:

Yvon, ik ga je een pb sturen :wink:

@lydia wrote:

Yvon, ik ga je een pb sturen :wink:




K’heb nog niks zie ik maar ik ben in blijde verwachting… :mrgreen:

als het goed is ben je zojuist bevallen van de pb.



Mijn pb :think:

hmmm.



Laat maar :mrgreen:

@lydia wrote:

als het goed is ben je zojuist bevallen van de pb.



Mijn pb :think:

hmmm.



Laat maar :mrgreen:




:mrgreen:

Met blijdschap delen wij mede… :smiley:

@yvon wrote:

Met blijdschap delen wij mede… :smiley:




Jullie zijn in elk geval bevallen van een goed idee :wink: :mrgreen: . Succes ermee!

Ik wou nog zeggen, als je meer meedenkers wil… maar ja, heb geen kids (en van die leeftijd ook niet echt in mn omgeving), dus tja, of t helpt.



Maar succes dus maar :thumbup: