een briefje dat er weer waterpokken zijn :?
ach je kunt ze maar beter gehad hebben toch
tja leuk is het niet, maar volgens mij kunnen ze het beter op jonge leeftijd krijgen…
Hopelijk wordt hij er niet te ziek van als hij ze krijgt.
Hij hoeft ze niet te krijgen hoor! Kes heeft op de psz ook wat waterpok-epidemieen meegemaakt maar heeft ze nooit gekregen. Ik ben 34 en heb ook nooit de waterpokken gehad (en geloof me, ik heb honderden gevallen gezien in 15 jaar kinderopvang dus waarom ik ze niet gekregen heb is me een raadsel…)
ik kan mij ook een geval herinneren waarbij er maar 1 of 2 waterpokjes zijn geweest die werden aangezien voor iets anders, maar dus wel waterpokken bleek te zijn! Dus zou maar zo kunnen dat je er doorheen bent gerold als kind met maar 1 of 2 blaasjes
Tsja, ze moeten het toch een keer krijgen. Mats heeft het nog voor zijn eerste verjaardag gehad. Ze zeggen dat hij het dan nog eens kan krijgen. Maar hij had ze zooooooooooooooooooo erg dat ik dat niet verwacht.
Zie spoiler :shock:
ach gossie, het manneke, heeft hij er veel last van gehad?
@kaboutertje wrote:
ach gossie, het manneke, heeft hij er veel last van gehad?
Al met al zijn we er 3 weken zoet mee geweest waarvan hij 1 week echt behoorlijk ziek was. En dat jeuk he, zo zielig! Het scheelt dat hij nog klein was en nog niet zo goed krabte. Hij heeft maar 1 klein littekentje.
De plekjes kon je tot een maand of 2 terug nog zien. Inmiddels is het echt allemaal weggetrokken.
Hij had ze zelfs in zijn oren en onder zijn voeten
Mijn kids ontlopen ze beide ook elke keer…heel apart…
Ooit moeten ze er vast aan geloven…dat heb je toch niet in de hand…(besmetting heeft namelijk al plaatsgevonden VOOR de uitbraak).
MAAR…dames…er zijn genoeg gevallen bekend waarin iemand wel besmet kan raken met de waterpokken ZONDER de klassieke verschijnselen…m.a.w. je hebt de waterpokken wel doorgemaakt-anti stoffen opgebouwd, zonder het te weten…(ideaal toch?!).
Zo lopen er nog zat volwassenen de waterpokken te ontwijken die er wellicht in hun jeugdjaren ALLANG mee bestemt zijn geweest zonder dat te weten…
Dusss…alles kan…
hier hebben we ze net gehad… en alle 3 de kids achter elkaar aan.
In totaal zijn we een maand onder de pannen geweest met de heren.
De jongste heeft het het ergst gehad.
Hoge koorts, lamlendig en zodra de romper los ging om te verschonen begon hij te krabben aan zijn buik. Ze zaten ook echt overal… in zijn oren, onder zijn voetzolen, op zijn handpalmen, in zijn navel… verzin het maar en ze zaten er. Zelfs in zijn mond :think:
We zitten nu nog met de korsten bij hem en ja… die jeuken ook weer nu ze bijna genezen zijn.
Zondag wordt hij een jaar, maar hoewel ze zeggen dat als ze het voor een jaar krijgen het nog een keer kan… denk ik niet dat dat gaat gebeuren, als die nu nog geen antistoffen heeft weet ik het ook niet meer hoor :shock:
Zondag wordt hij een jaar, maar hoewel ze zeggen dat als ze het voor een jaar krijgen het nog een keer kan... denk ik niet dat dat gaat gebeuren, als die nu nog geen antistoffen heeft weet ik het ook niet meer hoor
Hoeft niet....ALS ze het jong krijgen,dan maar hopen dat het meteen goed is en niet een halve verdwaalde waterpok.....heeft het wel goed doorgezet dan kan hij voldoende anti-stoffen aangemaakt hebben...
@mandy_d. wrote:
Zondag wordt hij een jaar, maar hoewel ze zeggen dat als ze het voor een jaar krijgen het nog een keer kan… denk ik niet dat dat gaat gebeuren, als die nu nog geen antistoffen heeft weet ik het ook niet meer hoor
Hoeft niet…ALS ze het jong krijgen,dan maar hopen dat het meteen goed is en niet een halve verdwaalde waterpok…heeft het wel goed doorgezet dan kan hij voldoende anti-stoffen aangemaakt hebben…
Klopt :thumbup:
Hier hebben ze de waterpokken beide al gehad en heftig ook.
Mijn Tim kreeg vandaag ook een briefje mee van school.
Daar heerst namelijk wat anders.
3 maal raden :?
dat zeg ik zelf dus ook dat ik denk dat het niet gebeurt
Hij heeft het nu wel heftig genoeg gehad, dus ga er voor het gemak vanuit dat we hier van de pokken af zijn in 1x met alle kids :thumbup:
Ik herinner me die foto’s van ons Mats nog, heel zielig! :-*
Hier hebben we nog geen waterpokken meegemaakt onze oudste is toch al 4,5 jaar…
Ik wist niet dat je er ook gewoon aan kon ontsnappen :thumbup: .
Nu maar hopen dat ze er van gespaard blijven!
Ze zijn ergste nachtmerrie… dat hij ze nu krijgt ok maar ik heb ze ook nog nooit gehad zoals alle kinder ziektes :?