tot nog toe met de oudste al wat feestjes gehad en hij heeft er zelf ook 2 gegeven… maar nu eerste uitnodiging voor de jongste.
Maar nu vind ik de tijd zo raar… of eigenlijk vooral: onpraktisch.
vraag me af of ik daar nou de enige ik ben :shifty:
Ze gaan die dag tot 12 uur naar school en het feestje is van half 1 tot 3.
Op zich de tijdsduur vind ik prima voor een kleuterfeestje, maar het start tijdstip… hoe moet ik dat gaan doen?! Eerst naar huis met 3 kids en er brood indrukken en dan weer terug langs school rijdend richting het feestje?
Dat red ik niet in een half uur.
Maar het lijkt me gezien de begintijd dat ze er wel vanuit gaan dat hij gegeten heeft als hij komt… ga ik natuurlijk nog wel even vragen, maar zelfs als dat niet zo is… dan ben ik dus gewoon OF een halfuur aan het heen en weer fietsen OF ik moet maar een klein halfuur op het schoolplein gaan hopen dat het droog is en de kids laten schommelen en glijden ofzo (en de andere 2 kids moeten natuurlijk sowieso eten).
Tot nog toe alleen feestjes gehad direct vanuit school mee (en dus ook daar eten) of een uur/anderhalf na schooltijd zodat er thuis tijd genoeg is om even te eten, beetje tot rust te komen en dan lekker te gaan feesten.
Overigens heeft de middelste ontzettend zin in zijn eerste kinderfeestje :thumbup: werd helemaal blij van zijn enthousiasme :lol: .
Zouden ze niet gewoon bedoelen na schooltijd?
Wij zetten zo’n tijd altijd op het kaartje (maar het is voor ons dus ook 25 min fietsen, met een feestje rijden er meestal kinderen en vaak ook ouders mee, sommigen worden met de auto gebracht en vandaar die tijd dus).
Ik zou het gewoon ff bespreken en anders ook zeggen dat het lastig is voor je (je bent dan vast niet de enige).
@Lune wrote:
Zouden ze niet gewoon bedoelen na schooltijd?
Wij zetten zo’n tijd altijd op het kaartje (maar het is voor ons dus ook 25 min fietsen, met een feestje rijden er meestal kinderen en vaak ook ouders mee, sommigen worden met de auto gebracht en vandaar die tijd dus).
Ik zou het gewoon ff bespreken en anders ook zeggen dat het lastig is voor je (je bent dan vast niet de enige).
Ik denk (hoop voor je) dat 12.30 een verzameltijd is bij huis…m.a.w. zij kan niet alle kids zelf meenemen, dus wil hiermee zeggen dat je na school het kind wel even bij hen thuis af moet komen zetten…zoiets?
Ik kan er ook geen kaas van maken…
Ben wel erg benieuwd…Ik zou het ook niet redden anders hoor…
@mandy_d. wrote:
@Lune wrote:Zouden ze niet gewoon bedoelen na schooltijd?
Ik denk (hoop voor je) dat 12.30 een verzameltijd is bij huis…m.a.w. zij kan niet alle kids zelf meenemen, dus wil hiermee zeggen dat je na school het kind wel even bij hen thuis af moet komen zetten…zoiets?
Ik kan er ook geen kaas van maken…
Ben wel erg benieuwd…Ik zou het ook niet redden anders hoor…
hoop idd dat het zoiets is…
Wij hebben de feestjes direct na schooltijd gegeven (zodat de jarige na het feestje nog tijd genoeg had om weer tot rust te komen hihi) en dan gaan we ‘gewoon’ lopend met de kids.
1e jaar ik alleen met die kleuters, 2e jaar was man ook mee.
Maar kan me wel voorstellen dat niet iedereen dat ziet zitten. Al wonen ze niet al te ver van school.
Nou ja zal het voor de zekerheid vragen wat nu precies de bedoeling is