tijdstip bevallen

Joy is om 21:50 geboren dus avond.

Ik heb middag gestemd. Noortje is om 17.32 geboren. Renze om 5.32, dus 's nachts, maar ik kon maar één keer stemmen. Een paar minuten voor Renze werd geboren zei mijn man dat Noortje om twee over half zes 's middags was geboren en dat het toch grappig zou zijn als dit kind om twee over half zes 's nachts zou worden geboren. Ja, zei de verpleegkundige en zo werd er nog wat uitgewisseld. Toen zei Henk-Jan tegen mij: kom op, doe er je best voor, maar ik kreeg weer een perswee en zei dat-i zijn mond moest houden, wat kon mij het schelen :evil: ! Maar nu vind ik het toch wel erg leuk :smiley: !

hihi Deerntje, dat is toch ook best speciaal :thumbup:

Zo schelen die van mij precies een jaar een maand en een dag… als je het onder elkaar zet loopt het op:

17-09-2004

18-10-2005

krijg je 17, 18, 9 en 10 en 2004 en 2005 Vind ik ook heel speciaal.

Sterker nog… ze zijn allebei precies met 39 weken en 3 dagen geboren.

Aniek om 16.27 en Peter om 1.32 snachts

Ik heb gestemd voor de nacht omdat ik bij Aniek ook om middernacht begon, maar het duurde gewoon erg lang. :roll:

Om 20:12 is Jeroen op deze aardkloot gekomen via tang!

"s ochtends om 10.00 uur heb ik gel ingekregen (inleiding), om 13.00 uur zijn mijn vliezen doorgeprikt en om 20:12 ben ik na 1 uur persen mama geworden!

:inlove:

De eerste 's avonds laat, de tweede 's ochtends, de derde begin van de avond, de vierde vroeg in de ochtend, de vijfde 's nachts en de zesde in de namiddag. Of te wel allemaal heel verschillend dus ik stem maar niet mee.

devin is geboren om 14:18 uur :smiley:

Cyril is om 22.09 geboren.

Myrthe is om 22:00 geboren, Robin om 20:10 en Nynke om 16:26 :smiley: :smiley: :smiley:

Esmee was er om 14.27 u en Kim om 18.18 u

Heb dus maar de middag ingevuld!

Bas is geboren om 12.36

Inleiden begon om half 9 's ochtends, Merel is om 14.45 geboren :inlove:

Eerste wee begon om 1 uur 's nachts, ben dan die avond erop bevallen om 21.44 uur :inlove:

Luna is gehaald met de ks om 19.19

En Quillan is gehaald om half 2 oh wat erg weet ineens niet meer de preciese tijd. Maar hij kwam in ieder geval dus ook met een geplande ks

hier op 1 feb 21.10 uur begonnen

en om 02.22 op 2 feb bevallen goed he allemaal 2tjes :mrgreen:

ochtend, middag en avond

Karlijn is om 18.57u geboren en Renske om 03.29u dus hier avond en nacht.

Bij Karlijn begon het 's morgens rond 8.00u en bij Renske begon het rond 0.00u en zij was er dus binnen 3,5 uur

Om 9.15 kreeg ik mijn hormoonpillen en om 15.54 was daar onze Bo! Middag dus.

Ik dacht dat de meeste kinderen 's nachts geboren werden, maar voorlopig gaat de middag op kop.

Ik stond 's morgens om een uur of 9 op met krampjes, en dacht nog: “Zou dit het zijn?”

Eh, ja dus, nog geen vier uur later (om 12.50 uur) is ons moppie geboren… :lol:

Zondagmorgen 30 juli om 7.00 uur begonnen met inleiden (was toen 42 weken zwanger) en Lienke is 31 juli 's avonds om 23.58 uur geboren met een keizersnee. Nog net in de avond dus :wink: .

Groetjes Reante

21.54 uur