tijdstip bevallen

hoi hoi



Was nieuwsgierig of er meerdere kindjes s nachts of in de ochtend of middag geboren worden???

Dus meiden kom maar op met stemmen.

(hoop dat ik hem goed plaats hierzo?? Kon hem anders nergens mooi indelen :mrgreen: en huiskamer komt iedereeen :mrgreen: )

Heb zelf al gestemd op avond,was namelijk om 20.00!

Bij mij begon de bevalling om 24.00 en om 7.30uur is Merijn geboren, dus ik heb de laatste optie, nacht, gekozen

Bij Kim begon het om 8.15 uur en om 23.15 uur is Kim geboren :inlove:

20:23 :inlove:

en dan bedoel ik ook idd het bevallen zelf! Welk tijdstip!

Eerste wee rond 2:35 uur en om 6:10 bevallen, dus ik heb s’nachts gestemd.

euh…



om 9 uur werden mijn vliesje doorgeprikt…en om 12.17u was Dave er :dance:

rond 14.00 begonnen en ik ben om 18.23 bevallen

Ow ja, dat had ik ook moeten doen. Bij mij was het namelijk psies zo. Ik begon om 23:45 en Sas was er om 7.37.



Bij Sen begon de bevalling om een uur of 7 's ochtends met wat rugpijn. Om 15.21 was ze er!!

Om 10.00u werd het infuus met weeenopwekkers aangezet en om 17.16u is Mischa geboren. De middag dus!

Bij Evert ben ik zaterdags om 18.53 bevallen … ben die dag uiteindleijk ingeleid omdat ik helemaal kapot was omdta ik al 3 dagen bezig was maar het schoot gewoon niet op…



en bij Ghislaine ben ik ook ingeleid omdat mijn bloeddruk te hoog was en ben om 9.30 ingeleid en ze is om 13.43 geboren…



liefs miranda :vlinder:

4.30 begonnen, 13.22 geboren

Mateo (13,5 uur) in de middag en Micah (3,5 uur) in de vroege ochtend…

Om 9.00 uur begonnen en om 12.30 uur is Kirsten geboren. Dus 's middags.

2x in de middag :mrgreen:



Bij Lucas om 16:14 (inleiding)

Bij Pepijn om 17:51

Lucas is om 13.02u geboren en Hannah om 17.20u.

En bij allebei begonnen de weeen de avond er voor.

s morgens vroeg zo rond half 6 ofzo braken mijn vliezen en heeeeeeeeeeeeeeel wat uren (40) later om s avonds 22.00 werd Serina geboren.

Jill is om 9.09 uur geboren… en is snachts begonnen

Mijn meisje is om 23.39 uur geboren, op een zondag! :mrgreen: De eerste weeën zijn in de nacht van donderdag op vrijdag begonnen, om 3.28 uur.