Tijdschrift

Ik lees al bijna een jaar:

De wij.

En ouders voor nu.

Nu moet ik zeggen dat ik deze niet meer erg boeiend vind, meeste informatie enz is toch voor hele kleintjes moet ik zeggen.

Zijn er tijdschriften ( leuke ) vanaf ongeveer 1 jaar ?

En dan moet niet het halve tijdschrift over mode enz gaan.

Ik heb ook een abonnement op de GG (groter groeien) maar dat is eigenlijk pas vanaf 2 jaar staat erop, vind het een leuk blad.

Kek mama is best een leuk blad, maar heeft idd niet alleen maar opvoed advies en ervaringsverhalen. Dus ook mode en leuke adresjes. Dus misschien is dat dat net niet wat jij zoekt.

Ik heb de Ouders van nu al langer geleden opgezegd en de Kinderen krijg ik vanaf deze maand niet meer. Met 2 kinderen van 4 en 6 jaar was ik de borstvoedings en bevallingsverhalen wel een beetje ontgroeid :wink: Het blad Groter groeien is een erg leuk blad!

J/M vind ik een heel leuk blad. Maar daar is het misschien nog wat te vroeg voor want is voor de basisschoolleeftijd en pubertijd.

In de bieb hebben ze al die tijdschriften vaak ook. Gewoon daar eens een

middagje gaan lezen, en kijken welke je het leukste vind? :smiley:

Ik herken je gevoel wel van been there done that :roll: En heb toen Jasper 1 was korterhand mijn abonnement op de ouders van nu opgezegd. Intussen krijg ik al weer de WIJ en heb ik een proefabonnement voor 8,- op kinderen gehad. Ook meteen weer opgezegd omdat er toch weer van hetzelfde in staat.

Ik koop nu elke maand gewoon 1 blad los. Kijk eerst in de winkel welke ik het leukst vind en kies dan eentje uit. Vond de laatste paar keer de gewone MAMA wel leuk. Niet alleen mama en ook een beetje mode en zo. Dus gewoon van alles wat.

Nou moet ik erbij zeggen dat ik de anderen vaak nog viavia krijg of in de bib lees, mocht er wat tussen staan dan he :wink:

De Mama is inderdaad een leuk blad. Maar na een jaar toch weer opgezegd. Het lijkt soms allemaal van hetzelfde. GG is inderdaad ook leuk, maar vooral vanaf de peuterfase.

Mmmhh ik ga straks toch even naar de winkel ga even in een paar blaadjes neuzen.

Neem toch nog wel tot een jaar de ouders van nu mee.

heb zelf (schrik niet)

Wij jonge ouders (iedereen wel met kleine kinderen)

ouders van nu

kinderen

viva mama

MAMA (hier heb ik een proefabonnement op moet ik nog krijgen)

Maar vind persoonlijk het tijdschrif KINDEREN het fijnste

Heb ook over GG nagedacht omdat Femke bijna 2 is maar moet ik nog bekijken.

@Pitje27 wrote:

heb zelf (schrik niet)

Wij jonge ouders (iedereen wel met kleine kinderen)

ouders van nu

kinderen

viva mama

MAMA (hier heb ik een proefabonnement op moet ik nog krijgen)

Maar vind persoonlijk het tijdschrif KINDEREN het fijnste

Heb ook over GG nagedacht omdat Femke bijna 2 is maar moet ik nog bekijken.

Begrijp me niet verkeerd: ook ik ben een tijdschriften-junk(geweest 8) ), maar vind je niet dat er overal een beetje van hetzelfde in staat :think: Ik las op een gegeven moment de helft van sommige bladen niet meer omdat het weer een artikel over (om maar een voorbeeld te noemen) pijnbestrijding tijdens de bevalling was :roll: Na 1-2 artikelen ben ik er wel mooi klaar mee :shifty:

Ik heb KINDEREN gehad, vind dit zelf de leukste.

Heb hem na 4 jaar stop gezet omdat ik op een gegeven moment alles wel gelezen had. Ze gaan toch dingen herhalen, heb ze allemaal bewaard en dan kun je het ook zien.

Bij de bieb kun je inderdaad ook tijdschriften lenen/lezen, kun je kijken wat je leuk vind.

Nu krijg ik van mijn zus de Grazia (geen kinderblad hoor, zo’n glossy), daar heet ze een abbo op en dan schuift ze ze door. :smiley:

Ik lees ook de GG. Ben overgestapt toen Amy 1 was geweest. Tot nu toe blijft dat leuk. Al die baby en bevallingsdingen heb ik nu wel gehad :wink:

Er zijn ook leuke online magazines te vinden. Je kunt ze lezen van het scherm of uitprinten. Bijvoorbeeld kiind.nl is erg leuk.

Liefs Moirah

Groter Groeien vind ik ook het leukst.

puur omdat er geen zwangere /bevallings dingen in staan…

en tja J.ens wordt 3 dus precies de doelgroep :smiley: