Tijdschrift voor bijna kleuter

Welke is leuk? Heb zelf van school pompom meegenomen, wie heeft ook een abbo en hoe bevalt dat?

Of is een ander tijdschrift leuker, we willen haar dat kado doen voor sinterklaas, we krijgen dan altijd geld van opa en oma.

Bobo :thumbup:

ik heb voor mischa de bobo, hij vind het erg leuk

Ik vond zelf destijds de RomPomPom aanzienlijk leuker/beter dan Bobo. Bobo is veel drukker vormgegeven (vind ik een nadeel), bevat in tegenstelling tot RomPomPom reclame, en de Bobo is stiekem heel rolbevestigend (in die strips moet er - als het over gevoelens gaat - altijd een meisjesfiguur aan te pas komen, alsof jongens altijd stoer moeten zijn).

Hier hebben we de rompompom voor de jongste en die wordt altijd met veel enthousiasme ontvangen en het eerste jaar gingen we echt met haar zitten om alle spelletjes te doen; dit jaar doet ze ze bijna allemaal zelf. En ze ‘leest’ de oude nog regelmatig. De oudste vond ze destijds ook heel erg leuk.

De bobo vonden ze allebei minder leuk.

van andere orde maar ook leuk: entoenentoenentoen. Geen puzzeltjes en zo, wel heel veel voorleesverhalen.

Hier Rompompom. Alleen het feit al dat er speciaal voor haar post komt. :mrgreen: Wij doen nog veel samen, maar dat wordt nu al minder dan bij de eerste keer dat er een blad kwam.

Entoenentoen is erg leuk.

Daar doen wij op het werk het abobeheer voor.

De tijdschriften die ook leuk zijn, zijn pippo, pompoen, woezel en pip, jip (net zoiets als entoentoen.

Ik kan je wel een proefnr opsturen van entoeentoen. Die krijgen wij hier ook thuis.

Rompompom vond hij leuk en ook de Donald Duck jr.

je kan haar ook lid van het wnf maken. krijgt ze de pipapanda en kortingsbonnen voor attracties en je steunt een goed doel.

je kan via de website van wnf een gratis proefnummer aanvragen :thumbup:

@Sis wrote:

Hier Rompompom. Alleen het feit al dat er speciaal voor haar post komt. :mrgreen: Wij doen nog veel samen, maar dat wordt nu al minder dan bij de eerste keer dat er een blad kwam.

Hier ook precies zo.

Dan vraagt hij: mam, is er post voor mij? :mrgreen:

Rompompom is favoriet. Al is Maan Roos Vis inmiddels uitdagender voor hem geworden.

@mama_desiree wrote:

je kan haar ook lid van het wnf maken. krijgt ze de pipapanda en kortingsbonnen voor attracties en je steunt een goed doel.

je kan via de website van wnf een gratis proefnummer aanvragen :thumbup:

Wij hebben ook de pipapanda. Eerst voor Rhodé, en nu voor Amélie (hoewel Rhodé nog altijd meegeniet van de verhalen hoor :wink: )

Ontzettend leuk als je kind van dieren houdt! En er staan ook altijd leuke knutselwerkjes in die bij het jaargetijde horen.

Echt een aanrader dus!

Mij lijkt fieperdepiep en woezel en pip heel leuk. De 1e is alleen maar 4 keer per jaar, de 2e 8 keer.

De rompompom vind ik ook leuk denk ik, dat zou die van ons erg aanspreken verwacht ik!

Ben je er inmiddels al uit?

Ik heb me nog eens verdiept en wil een abonnement voor sint vragen. Ik twijfel nog steeds tussen woezel en pip, fieperdepiep en rompompom, de rest valt voor mij af. Als ik kijk zit er in rompompom veel wat haar erg aan zal spreken, maar dan denk ik, is de uitdaging er dan niet snel af? Of nee, beter gezegd, wat daarna dan? Omdat dit blad echt op groep 1 en 2 gericht is en dat duurt nog wel even. Ga ik dan niet te snel naar dat soort uitdaging? (en ik denk dat ze er wel echt aan toe is)

Misschien ga ik toch voor de fiep, voor jongste en dan rompompom voor oudste spruit. Woezel en pip ook erg leuk, maar wat eentonig, in fiep komen veel meer karakters aan bod. Of… ik doe nu fiep voor oudste en woezel voor jongste en als ze dan 4 is rompompom voor oudste… wat een dilemma’s haha!

jah, voor haar verjaardag krijgt ze de rompompom. Maar weet niet of je een abbo dan in kan laten gaan. Of dat je volle pond betaalt maar dan niet alle bladen krijgt.