Tijdschrift verzenden

Ik wil vandaag Sharon een tijdschrift toezenden (kleine meid is een week op kamp), maar hoeveel postzegels moeten daar dan op? Zelf dacht ik 2 van 44 cent en geldt dan ook voor 6 uur op de bus morgen binnen?



Groetjes Wendy

@mamma van sharondenise wrote:

Ik wil vandaag Sharon een tijdschrift toezenden (kleine meid is een week op kamp), maar hoeveel postzegels moeten daar dan op? Zelf dacht ik 2 van 44 cent en geldt dan ook voor 6 uur op de bus morgen binnen?



Groetjes Wendy




ligt er aan hoe veel het weegt :wink:

tja hoeveel zal het wegen???



het is een penny zo’n paardentijdschrift, dus niet een heel erg dik boekje gewoon standaard volgens mij.

Anders plak ik er voor de zekerheid 3 van 44 cent op dan weet ik zeker dat ie aan komt.

@mamma van sharondenise wrote:

Ik wil vandaag Sharon een tijdschrift toezenden (kleine meid is een week op kamp), maar hoeveel postzegels moeten daar dan op? Zelf dacht ik 2 van 44 cent en geldt dan ook voor 6 uur op de bus morgen binnen?



Groetjes Wendy




even wegen en op de TNT site kijken naar de tarieven…



maar 3 lijkt me overdreven. Heb je geen keukenweegschaal?

@Paschal75 wrote:

@mamma van sharondenise wrote:
Ik wil vandaag Sharon een tijdschrift toezenden (kleine meid is een week op kamp), maar hoeveel postzegels moeten daar dan op? Zelf dacht ik 2 van 44 cent en geldt dan ook voor 6 uur op de bus morgen binnen?



Groetjes Wendy




even wegen en op de TNT site kijken naar de tarieven…



maar 3 lijkt me overdreven. Heb je geen keukenweegschaal?




Nee, heb ik niet

dit zijn de tarieven van TNT

0-20 g. 0,44



20-50 g. 0,88



50-100 g. 1,32



100-250 g. 1,76



250-500 g. 2,20



500 gr.-3 kg. 2,64



ik denk dat het er wel zeker 3 moeten worden, volgens mij is een tijdschrift wel zwaarder dan een pakje ham :think: .



Paschal eff oftopic, hoe is het met je? jeetje nog 3 weekjes hartstikke goed zeg :thumbup: ik ga je in de gaten houden bij de augustusmamma’s!! :-*

ALs ik ht niet weet laat ik het gewoon altijd bij de het postkantoor afwegen.

Ja ik denk dat ik dat maar gaat doen, ik was eigenlijk niet van plan om naar buiten te gaan. Maar dan heb ik nog eenreden om nog iets extra’s te kpen om in die envelop te proppen :wink:

Ik hoop niet voor Paschal dat het nog 3 weken duurt :shock:

Ik denk ook niet dat ze dat haalt :wink:



Maar eh als je even naar het postkantoor gaat met tijdschrift dag wegen ze hem daar en dan zitten er ook meteen genoeg postzegels op :wink:

Ik heb net even een dun kleurboek (A4 formaat) gewogen (zo’n kleurboek van de Zeeman)

En die weegt al bijna 100 gr.

Ik ben toch maar naar het postkantoor gegaan, ik moest ook nog een envelop hebben.Er moest uiteindelijk 2,20 op dus dat zijn 5 zegels, dat had dus nooit aangekomen met maar 2 postzegels.

Het is nu in ieder geval onderweg , ik heb er nog een kaartje bijgedaan en wat stickervelletjes.ik hoop dat ze het leuk vindt!!

Tuurlijk vind ze dat leuk!!!

Je bent een supermammie!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Maar wel iemand die haar dochter erg mist…

Een dikke :hug: voor jou!