Ik wil voor sinterklaas een abonnement op een tijdschrift laten geven aan mijn zoontje.
Hij wordt in januari 3, ik kan vinden pippo of pompoen?
Pippo ken ik wel Pompoen niet.
Nog iemand andere ideeen voor abonnementen?
En weet iemand meer over pompoen/
natas
Ik denk dat Pippo voor een 3 jarige al niet leuk meer is. Pompoen ken ik niet.
een pippo-abonnement gaat met 3,5 jaar spontaan over in een pompoen-abonnement…
ik zou dus voor pompoen gaan.
Wessel vindt Pippo ook nog wel leuk hoor… leuke verhaaltjes en “klutseldingen”.
Rhodé is lid van de bamboeclub van het wereld natuur fonds.
Ze krijgt nu iedere maand een blad daarvan, met allerlei ‘weetjes’ over dieren in een bepaald land, knutselwerkjes die afgestemd zijn op de seizoenen hier in Ned, mooie verhalen (multi-culti) en mooie platen/foto’s.
Nu is Rhodé ook helemaal weg van dieren, dus was dit een geweldig abonnement voor haar.
Je kan het zien op de website van het wereld natuur fonds. http://www.bamboeclub.nl/
Pompoen is erg leuk. Wij hebben 'm nu ruim een jaar en Em wil hem van achter naar voren lezen. Het lijkt erg op de Pippo, maar dan voor iets oudere kindjes.
Maar ja, mijn antwoord komt te laat geloof ik. Sinterklaas is net geweest…
hier 2 kinderen die pippo en pompoen gelijk in de hoek smeten als ie kwam :wall:
ze vonden ze echt niet leuk.
ikzou ook eerder gaan voor de bamboe club :thumbup:
liefs van rose :-*
Ik heb net de 1e pompoen binnen maar vind het om eerlijk te zijn niets voor een nog geen 3 jarige, althans het grote deel niet.
Monsters vind hij niets, en de doe dingen sluiten ook nog niet helemaal aan, nee het is 3+ en wordt vanaf 3,5 gedaan maar dat is denk ik ook goed.
Dus 3 nummers op proef is ok maar meer nog niet. De pippo is idd weer de andere kant, hij leest dat op de psz en de ene helft wordt te makkelijk.
WNF vind ik hem ook nog te jong voor bovendien sluit dat weer niet helemaal aan bij wat ik in gedachten had.
Ik ga dus toch op zoek naar iets anders.
natas