tijdschrift groter groeien of kek mama

Ik had wat abonnementen op diverse tijdschriften, deze heb ik opgezegd, maar mag er nu 1 houden/omzetten.

Zit alleen erg te twijfelen tussen welke

Groter groeien lijkt me wel leuk of kek mama

welke zou jij kiezen of misschien wel een hele ander…

ik hou alleen niet van de tijdschriften ala Linda of waar heel veel mode en advertenties in staan…

Ik heb de Groter Groeien en die vind ik wel leuk.

Ik had deze gekozen toen ik een cadeaukaart had en daarna heb ik zelf een abonnement genomen.

De Kek Mama leek me niks, teveel over mode en wonen en dat soort dingen.

De Groter Groeien gaat echt over kinderen en alles daaromheen (gezondheid, opvoeding, school, speelgoed) en dat vind ik leuker om te lezen.

De J/M vind ik vaak ook wel leuk om te lezen als hij huisarts ofzo zit te wachten.

Ik vind de MAMA het leukste!

Maar de groter groeien is ook wel erg leuk!

Ik vind MAMA ook leuk. 8)

Maar ik vind vaak met dit soort bladen dat het na een jaar allemaal weer terug komt. Dezelfde verhalen, problemen en leukigheden.

Misschien is dat ook wel bij de Linda en de grazia waar ik abo van ben hoor, maar bij kindbladen heb ik vaak het gevoel dat ik het wel ken/weet.

kek mama

Wij hebben twee jaar groter groeien gehad en nu overgestapt op j/m. kek mama vond ik (bijna) alleen maar over hippe, vlotte en modieuze mama’s gaan. Daar was ik snel op uitgekeken.

Tja, daarom vind ik nou juist de kek mama leuk.

Ik ben zelf net abonnee geworden van de viva mama.

Groter groeien, Marijne zit nog niet echt in die leeftijd, dus misschien over een tijdje…

ik heb in een grijs verleden wel het tijdschrift mama gehad, maar vond het niks aan… veelste veel mode e.d.

flair… heb ik eigenlijk ook nooit gelezen. heb wel mama/flair die wel…

Misschien even een paar losse bladen in de winkel doorbladeren of eenmalig kopen voor je gaat beslissen?

Wat ik op zich wel jammer vind van de GG is dat deze maar 1 keer per maand komt.

Ik weet niet of dat met de andere bladen ook zo is?

eerlijk gezegd vind ik het zonde vant geld, die bladen, er staat nooit echt iets nieuws in vind ik :shifty: Vind het leuk om te lezen maar mis het niet ofzo.

ben dan ook niet echt fan van tijdschriften, scheelt ook wel :wink:

Ik heb de groter groeien juist afgezegd, nu met die nieuwe indelingen vind ik de inhoud van het blad drastisch achteruit gegaan.

Dus die NIET zou ik zeggen :wink:

puk dat is ook 1 van de redenen dat ik ouders van nu stop heb gezet…

nieuwe indeling… :thumbdown:

denk denk…

kan nu heel goedkoop een proefabonnement op MAMA nemen…

en zal eens kijken naar kek mama of dat iets is…

Ik heb juist de kinderen ogezegt ook omdat ik de vernieuwde versie niet zo leuk vond, heb een proefabbonnemet op groter groeien, via de bladkado bon.

Maar nu het blad binnen gekregen ik vind hem behoorlijk tegenvallen, veel rapportges en weinig echte verhalen.

Gelukkig stopt het automatich na blad nr 3

Ik heb een abonnement op Kek mama. Het enige blad dat mij genoeg biedt.

Ik hou juist erg van mode wonen en hippe dingen :mrgreen:

De bladen als groter groeien vind ik juist weer alleen maar over kinderen gaan. Linda is ook erg leuk, ik lees ook de libelle en margriet met regelmaat. dat is helemaal niet zo’n oude tuttenblad als ik dacht. Of komt het omdat ik ook ouder wordt :think: :wink:

Janneke, ik heb een abbo op Groter Groeien. Ik ben nu met het nummer van vorige maand bezig (de nieuwe is gisteren binnengekomen) en als deze uit is dan wil ik hem wel opsturen naar jou? Kun je even kijken of deze wat voor je is.

saskia… ja graag… :-* hoor het ter zijne tijd wel…

kek-mama vind ik verschrikkelijk! Tveel fashion etc. niks voor mij :naughty:

Groter Groeien vond ik 2 jr geleden een heel leuk blad maar op den duur heb je kinderverhalen wel gehad.

Van de KEK mama heb ik een proefabbo gehad maar vond dit blad eigenlijk meer gericht op de mama’s met een beter gevulde portemonnee. :oops:

Ik heb een abonnement op Kek mama, naast onderwerpen over kinderen ook over mode, wonen ed…ik hou daar juist wel van!

Libelle wel iets anders, krijg ik regelmatig van mijn moeder die is lid, vind ik ook leuk!

ik ben geabonneerd op de bibliotheek, en daar haal ik mijn tijdschriften, of ik ga ze daar zitten lezen. En ik krijg online de nieuwsbrief van JM jonge ouders.

Groter groeien vind ik leuker, kek mama is niet mijn ding.