Tijdens het surfen naar vakantie,zie ik onszelf op internet!

Nieuwsgierig naar de kosten voor een vakantie op Corfu ben ik even gaan speuren naar een leuke plek + een leuke prijs.

Zie ik ineens een foto van ons tijdens onze huwelijksreis 6 jaar geleden !!! Oh wat een goede herinneringen heb ik hieraan en wat leuk dat we op de foto staan hihi !!!



NB De originele foto is wel wat groter hoor :wink: Maar mag ik hier niet posten.

haha dat is leuk als je zoiets tegen kom :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:







:-* :-*

Nou dat is wel heel toevallig joh!



Grappig!

Zou ik nu ook korting kunnen eisen ? :think:



Om ons nu zomaar en plein public ip het internet te plaatsen, zijn ze nu helemaal ! :naughty: :mrgreen:

Herken jullie er helemaal niet uit,zooooooooooooooo klein.

Maar wel kei leuk dat je erin staat en dan al weer 6 jaar lang!

Korting moeten ze zeker geven vind ik met zo`n mooi stel op HUN site :lol:

hahahaha wat grappig! Moest je niet nog 5 keer kijken om jezelf te overtuigen dat jullie het echt waren?!

Leuk hoor!

Ik weet nog dat er een dame foto’s aan het maken was voor Neckermann maar we hebben er verder niet meer aan gedacht.



Hier een ingezoomde foto. Je ziet nog weinig maar even voor het idee he :angel: We lijken er nu in ieder geval totaaaal niet meer op !!! :mrgreen:





grappig zeg. Ik zou een lieflijk mailtje sturen dat je op zoek bent naar een vakantie en dat je jezelf tegen kwam en dat je nu wel recht op wat korting hebt :angel:

Haha, proberen kan altijd :wink:

wat leuk!

Grappig!

:lol: :lol:



Hebben wij ook ooit gehad! Het jaar erop stonden we in de OAD-gids; ik op m’n luchtbedje in het zwembad :lol: !



Ik wist niet dat ik gefotografeerd werd; jij wel?



Groetjes! Anne