Hallo lieve (a.s.) mamma’s (en meelezende pappa’s ),
Degenen die hier al langer meedraaien, zullen mijn voorgeschiedenis misschien wel kennen. Ik was tot de geboorte van Tycho actief op KoK als contactpersoon namens de Vereniging Borstvoeding Natuurlijk. Een heftige post partum depressie heeft ervoor gezorgd, dat ik daarna een tijd uit de roulatie was. Die periode ligt nu gelukkig achter mij. Toch lukt het me tot nu toe niet goed om de draad weer helemaal op te pakken. Ik ben tot de conclusie gekomen, dat ik eerst in mezelf moet investeren, voordat ik mijn VBN-werk weer de aandacht kan geven die het verdient. Ik zal daarom een tijdje niet hier op het forum aanwezig zijn. Mijn hart ligt bij borstvoeding en bij de VBN. Dat geeft me het vertrouwen, dat ik op termijn hier echt weer actief zal zijn.
Warme groet,
Yvonne
Vervelend zeg, die post partum depressie… groot gelijk om eerst in jezelf te investeren… Heel veel succes, en wie weet tot ziens!!
Lieve Yvonne,
Neem lekker de tijd, zet jezelf op de eerste plaats.
Dank voor al je inzet en hopelijk tot ziens :-*
Goed van je dat je het zelf inziet!!! dat is de eerste stap!
Eerst goed voor jezelf zorgen en dan voor een ander!
succes!
Heel verstandig Yvonne. Mag ik je ieg namens alle forummers die je ooit geholpen hebt heel erg bedanken. :-*
Zorg goed voor jezelf en je gezinnetje. :thumbup:
ik had je kennis al gemist bij een aantal vragen over bv (en al meerdere malen genoemd dat ik de echte bv-kenners miste, waarmee ik uiteraard mn op jou doelde).
Maar slimme zet en hopelijk kunnen in de toekomst toch weer veel bv-moeders steunen op jouw kennis!
:-*
Ook ik zal je wijze raad, de geduld waarmee je keer op keer dezelfde vragen beantwoorde en vooral de volledigheid van je berichten missen, maar ik snap uiteraard dat je jezelf nu weer op de eerste plaats zet. Als een van de bv- moeders, die je geholpen hebt, zeg ik nogmaals bedankt en hopelijk tot snel :-*
:hug:
veel van je gelezen en geleerd. Het ga je goed en hopelijk tot KOKs!
@eisblume wrote:
Ook ik zal je wijze raad, de geduld waarmee je keer op keer dezelfde vragen beantwoorde en vooral de volledigheid van je berichten missen, maar ik snap uiteraard dat je jezelf nu weer op de eerste plaats zet. Als een van de bv- moeders, die je geholpen hebt, zeg ik nogmaals bedankt en hopelijk tot snel :-
jij zegt precies wat ik ook wil zeggen! ik sluit me er volledig bij aan :-
begrijpelijk en hopelijk kom je terug als je zelf alles op de goede rit hebt
ik wil je in ieder geval nogmaals bedanken :-* dankzij jou mails heb ik door gezet :-* en heb ik Lizz 10 maanden kunnen voeden
DANK JE het betekend heel veel voor me :-*
Even aan jezelf denken Y… zo hoort het… zodra je weer wilt… het goed voelt, dan zien we je hopelijk snel terug… kunnen echt niet zonder jouw waardevolle info… :-* Thanx voor alles… :-*
@eisblume wrote:
Ook ik zal je wijze raad, de geduld waarmee je keer op keer dezelfde vragen beantwoorde en vooral de volledigheid van je berichten missen, maar ik snap uiteraard dat je jezelf nu weer op de eerste plaats zet. Als een van de bv- moeders, die je geholpen hebt, zeg ik nogmaals bedankt en hopelijk tot snel :-*
Sluit me hier helemaal bij aan!
Neem de tijd en hopelijk zien we je hier weer.
Neem de tijd, en hopelijk kan je over een tijd dan weer mensen positieve vertrouwen geven in BV :thumbup:
:hug: :-*
Lees dit nu pas…Yvonne…neem de tijd voor jezelf, probeer de dingen op te pakken die voor jou belangrijk zijn…en ook al mis ik jouw goed links en tips, jij bent degene om wie het nu gaat…
Liefs…van een pro-bv-mama, die al heel erg veel heeft gehad aan alles wat je hier de afgelopen tijd hebt neergezet…take care :hug:
Yvonne, dank je wel voor al je wijsheid!!!
Hoop dat je je snel weer helemaal de oude voelt!
Groetjes,
LaBruja
Yvonne, jammer… maar heel logisch dat je deze stap gaat nemen.
Ik denk dat je heel veel ouders hier hebt geholpen met advies op borstvoedingsgebied!! Bedankt hoor!